ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
اه چقدر مردا بی مزه ان همشون مسخره بازی درمیارن این مواقع مهم
منم باورم نمیشد صبح بی بی زدم رفتم بالا سرش،گفتم پاااااشوووو ببین این دوتاس یا من اشتباه میبینم؟ با اینکه رنگش شده بود گچ دیوار باز مسخره بازی در میاورد میگفت آره دوتاس دیگه خیالت راحت شد نازا نیستیم بیا بخوابیم بعد هی پتو رو میکشید رو سرم دست و پامو نگه داشته بود در نرم
مسخره با اون واکنشش
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
ندا،این همه کلیپ دیده بودیم مردا بعد شنیدن خبر بارداری اشک تو چشاشون حلقه میزنه و زن شون رو بغل میکنن و بوسه بارون میکنن
فک میکردیم باید واکنش اونجوری باشه ،نگو یه عمر اشتباه میزدیم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
اره واقعا من اگه بلاگر بودم کسی تفمکف دستم نمینداخت با این شوهرم  )
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
حالا مال ما که قسمتش نبود بمونه، دقیقا ۷ اسفند ۱۴۰۰ بود خواب بود رفتم بیدارش کردم گذاشتم کف دستش گفت مال کیه گفتم مال همسایه مال کیه در نهایت یه بوس پیشانی بدو بدو خونه ی خواهرش که گزارش بده، البته از دو روز قبلش هی میگفت تو حامله ای بوی بچه میدی نمیدونم حالا بوی بچه چیه
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
من یک هفته طول کشید تا قبول کردم باردارم و به همسرم گفتم
شبش مهمون داشتم اصلا گیج و مبهوت بودم هی پرسید چرا ناراحتی و ....گفتم یه چیز بهت میگم اما اصلا صدرصد نیستا بی بی چک زدم مثبت شده انگار بعد ۱۰ سال اقدام بابا شده بود چشماش پر اشک میلرزید ،منم که سرشار از احساس گفتم جو گیر نشو شاید اشتباه باشه
کل مهمونی نگام میکرد لبخند میزد میخواستم بکشمش
از شدت هیجان بعد رفتن مهمونا رفتیم بیرون تا ۴ صبح تو خیابون بودیم
من کلا تو شوک بودم دو روز بعد رفتم بتا دادم بهش نگفتم مثبت شده
رو تخت بسته نوار بهداشتی گذاشته بودم نا امید شده بود با ناراحتی رفت حمام
جواب آزمایش و یه جوراب کوچولو رو گذاشتم جلو آینه از خوشحالی نمیدونست چه کار کنه پسر احساساتی من باز شروع به گریه کرد
هنوزم حرص میخورم انگار چقدر در انتظار بابا شدن بوده
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
همسر ما که انگار کمرش شکست  یه جوری شد انگار که من کی ام اینجا کجاست
هما جان خوش اومدی به دورهمی و بارداریت هم مبارک باشه...
به نظر من اگر قهرهاتون اینقدر سنگینه، حتما زودتر برید مشاوره... بعد از بچه دنیای زوجین کن فیکون میشه... اونموقع دیگه توان کنترل خیلییییی کمتری خواهی داشت، وقت برای پیگیری هم نداری در نتیجه اتفاقای بدی ممکنه بیفته که غافلگیر بشی...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۹/۲۵، ۰۱:۰۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۵، ۰۱:۲۸ عصر، توسط صنوبر۷۱.)
چقدر بامزه بود خاطراتتون بچه ها
تا اینجا همسر سلین از همه رمانتیک تر بود  )
ندا خیلی بامزه گفتی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نسیمه دیدی؟؟؟؟
اخ ندا غش کردم از خنده، من نییییییز 
حالا ما خوبه 7ماه در انتظار بودیم و کلا بیخیال شده بودیم
ایا نباید خوشحال تر میشد؟؟؟ 
اما بگم که الان نفس و عمر و جونش پسرمونه
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، sims s
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۹/۲۵، ۰۱:۵۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۵، ۰۱:۵۱ عصر، توسط صنوبر۷۱.)
یوتاب ولی من طبق اون اعترافت توی نوعروس، صحنه دراماتیک تری از همسرت توی ذهنم بوداا  خوب یادم نمیاد
آره الان که مشخصه خیلیی خیلی دوسش داره.اون موقعم بااور کن من یادمه خوشحال تر از این حرفا شده بود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
|