ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
قرص و آمپول خاصی ک نمیشه تو دوران شیردهی استفاده کنیم
کاندوم ک آقا نمیزاره
ایودی درد داره؟
جدی قرص نمیشه خورد تو شیردهی؟
من این ماه ی روز دیرتر شدم تا مرز سکته رفتم انقد خط و نشون کشیدم واسه شوهرم ک نگو
فعلا ب کاندوم رضایت داده ولی واقعا میترسم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
دنیاااا چه لاکچری پزی دادییییاااااا خخخخ
عاطفه ما از اول عمر رابطمون فقط کاندوم بوده جلوگیریمون
طبیعی که اصلا
قرصم تا حالا نخوردم
به تظرم یکی از امن ترین راه هاست
اصلا توان استرس و فکرو خیالشو ندارن
1روزم دیرتر پریود بشم انقدر پونه و زعفرون غليظ میخورم که زود بشم

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Gitii، Mari90، Rose
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۹/۲۷، ۰۳:۴۹ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۷، ۱۲:۰۵ عصر، توسط Rose.)
(۱۴۰۱/۹/۲۷، ۰۱:۴۶ صبح)youtab نوشته است: دنیاااا چه لاکچری پزی دادییییاااااا خخخخ
عاطفه ما از اول عمر رابطمون فقط کاندوم بوده جلوگیریمون
طبیعی که اصلا
قرصم تا حالا نخوردم
به تظرم یکی از امن ترین راه هاست
اصلا توان استرس و فکرو خیالشو ندارن
1روزم دیرتر پریود بشم انقدر پونه و زعفرون غليظ میخورم که زود بشم
آره کاندوم روش خیلییی خوبیه، ولی اگه دقیق اجرا شه... اگه یکم باد سرش خالی نشده باشه، اگه یکم حس کنی ناخنت کشیده شد، یکم حس کنی پاره شد ووووو هر چیزی، باید قیدش رو زد و اگه استفاده بشه حتما خطا داره...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
عرضم به حضورتون بنده دخترم رو در شب زفاف باردار شدم بعدش کاندومم استفاده کردیم یادمه عکس نی نی هم روش بود چقدر خندیدیم به جلد مسخره اش. اون موقع قرص نمیدونستم چیه
این که خاطره خوشی با کاندوم ندارم
ولی این قرص بدجور دلمو ترکونده
ای یو دی هم نمیدونم چطوریه باید بپرسم از دکتر زنان
ولی کلا از چند روش جهت اطمینان باید استفاده کرد وگرنه مثل من میشید
تازه سقطم مصیبت داره هزارتا درد به بدن زن میرسه
از زایمان طبیعی بدتر
بقایا ممکنه بمونه
پیشگیری بهتر از درمان است
بعد اونم چطور دکتر گیر بیاره ادم سقط کنه راضی بشه
قرص از کجا جور کنه ادم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Rose، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره رزی درست میگی
ما پیش اونده شک مردیم به ناخن یا هر چیزی انداختیم رفته بعدیرو باز کردیم
در این حد خخخخخخ

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Rose
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
منم پز بدم که ماهم هیچ روش جلوگیری نداشتیم
قبل عروسی رفتیم کلی کاندوم گرفتیم و همش تاریخش گذشت
بعد زایمانم درمانگاه گفت روش جلوگیریت چیه مونده بودم چی بگم
کاندوم داد و من هیچی نگفتم و اومدم انداختمش زباله
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin