ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۱/۹/۲۸، ۰۵:۰۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۸، ۰۵:۰۳ عصر، توسط نسیمه جااان.)
من یه پتو مسافرتی داریم مخصوص این کار
هفتگی ميندازم ماشین
البته کلا ندیدم چیزی هم بریزه
اگه بنظرت ملافه کار ساز نیس
پتو مسافرتی بنداز تو هم ،ک ضخیم تره
زود ب دادش برسی ،نشتی نمیده ب تخت
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• صنوبر۷۱
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
من بی بی چک و نوار بهداشتی و این چیزارو راحت خودم میخرم.کان دوم هم تاحالا استفاده نداشتیم. عاطفه خداییش لباس خواب خریدن دیگه خجالت نداره. خب متاهلیم دیگه، این چیزا کاملا طبیعیه، یعنی فکر میکنی اونا نمیدونن رابطه دارین؟ خخخخ
من حتی یکبار نوار بهداشتی خریدم یارو کردش تو پلاستیک سیاه داد دستم، منم رگ فمینیست بازیم گل کرد از پلاستیک سیاه دراوردمش گذاشتمش تو پلاستیک بی رنگ که بقیه خریدامو گذاشته بود توش، یه نگاه عاقل اندر سفیه هم بهش کردم.خخخخخ. یارو کپ کرده بود.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
عاطفه من تا حالا نخریدم همسرم خودش میخره
اما سایت مثبت سبز هم داره
منم شنیدم دیجی کالا تقلبی داشته
اما توی داروخانه ها به مسئول خانومش بگو بهت بده
ما هم کودکس و ناچ و کاپوتی و اکثرا دوتای اول رو استفاده میکنیم
ماهم 7ماه طول کشید باردار شدم
چه 7 مااااهییییییی
به قول رز هعیییییی

پسر دو ساله من