امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چکاپ های پزشکی خانواده
#41
[تصویر:  bec1aae7-c0a4-464b-b15b-bcc2d6c70982_9bxw.jpeg]

نمی دونم جاش درسته یا نه
تاپیکش رو پیدا نکردم
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • noora، Rose، خانم فسقلی
پاسخ
#42
بچه ها پرولاکتین تا چه حد باشه طبیعیه؟
اگه بالاتر از رنج آزمایشگاهی باشه نشونه چیه؟

پزشک غدد بهتره برای بررسی فاکتورهای هورمونی یا پزشک زنان؟
Cool
پاسخ
#43
پرولاکتین برای بچه دار شدن هست رنجش رو نمیدنم ولی اول برو زنان بعد برو غدد. فقط میدونم اگه بالا باشه از سینه هات حالت شیر میاد یکی از علایمش اینه
۱۴۰۱/۲/۲۶   بالاخره مال هم شدیم Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • شیدا
پاسخ
#44
بچه ها ویتامین های گروه ب
بجز ب۶ و ب۹ و ب۱۲
آزمایش نمیشن؟
Cool
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya
پاسخ
#45
تاپیک مربوطه رو پیدا نکردم
برای ذخیره تخمدان کجا باید مراجعه کرد؟
عمل می‌کنند؟ هزینه اش چقدر میشه تقریباً؟
کدوم بیمارستان و پزشک خوب هست؟
دوره نقاهت چه مدت؟
کسی تا حالا انجام داده؟ تو چه سنی؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان