ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۰/۷/۱، ۱۰:۱۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱، ۰۱:۲۷ عصر، توسط Rose.)
مینو جون من پیام شما رو می بینم که پاک کردی...
نمی گم وزن مهم نیستا... مسلما در مواقعی که استپ وزنی یا کاهش وزن رخ داده بخصوص در ماه های اول، حتما و سریعا باید بررسی بشه و حتی توی برگه ی واکسیناسیون گفته شده... به سرررعت باید به دکتر مراجعه کرد... ولی بچه ای که داره نرمال وزن اضافه می کنه جای نگرانی نداره و باید به قد و موهاش توجه کرد...
ولی مهمترین نیست چون بچه یه اسهال بگیره، توی 2-3 روز راااحت 1 کیلو هم کم می کنه!!! یا طی دوره ی دندون درآوردن ما خودمون هم اشتهامون کم میشه بچه که بماند... و بخواد این کاهش وزنه جبران بشه، باید دو ماه بگذره و به بچه برسی تا جبران شه!!! اما قد هیچوقت دوباره کم نمی شه و بایستی یک روند منطقی رو طی کنه همیشه... برای همین یه معیار مناسب برای سنجش رشده... و اگه بچه ای قدش ثابت موند دیگه فوری باید بررسی بشه... حالا شما و بقیه ی بچه ها از دکتراتون بپرسید، ببینیم آیا وزن معیار دقیقتری برای سنجشه یا قد... یه چیزی یاد بگیریم
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
نونا ۶۰۰ تا ۱ کیلو افزایش وزن نرماله..دیگه رفلاکس داره زمان غذا خوردنش بعدا جبران میشه..بچه چاق بشه بعدا باید لاغرش کنی سخت تره که...رو نمودار رشدش افزایشی باشه کافیه دیگه..سخت نگیر مراحل بعدی برسی اذیت میشی.
ندا یکم رو دست و مچت کار کن ورزش بده.هم دردش کم میشه هم قوی میشه..
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
۱۴۰۰/۷/۱، ۱۲:۳۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱، ۱۲:۴۰ عصر، توسط مینو.)
من از دو دکتر مختلف پرسیدم و هر دو وزن رو معیار اصلی می دونن.البته منظور یه روند منطقی و پیوسته است با توجه به اینکه قد بیشتر از اینکه تحت تاثیر تغذیه باشه به ژنتیک بستگی داره معیار خوبی نیست.مو رو که اولین باره اینجا می شنوم.
استدلالت در مورد کاهش و افزایش قد و وزن اگرچه جالبه ولی به نظرم درست نیست.
نونا جان
افزایش وزن بچه ی شما که نرمال بوده.نظر هیچکس به غیر از پزشکش برات مهم نباشه.
من خودم هیچوقت بچه ی چاق دوست نداشتم و هیچ تلاشی هم نمی کردم.همین که رو نمودار بود کافی بود.
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۰/۷/۱، ۱۲:۳۷ عصر)مینو نوشته است: من از دو دکتر مختلف پرسیدم و هر دو وزن رو معیار اصلی می دونن.البته منظور یه روند منطقی و پیوسته است با توجه به اینکه قد بیشتر از اینکه تحت تاثیر تغذیه باشه به ژنتیک بستگی داره معیار خوبی نیست.مو رو که اولین باره اینجا می شنوم.
استدلالت در مورد کاهش و افزایش قد و وزن اگرچه جالبه ولی به نظرم درست نیست.
نونا جان
افزایش وزن بچه ی شما که نرمال بوده.نظر هیچکس به غیر از پزشکش برات مهم نباشه.
من خودم هیچوقت بچه ی چاق دوست نداشتم و هیچ تلاشی هم نمی کردم.همین که رو نمودار بود کافی بود.
نه قد روی نمودار و با توجه به قد زمان تولد منظورمه نه اینکه کلا قدش چنده... در واقع منظورم آهنگ رشد قد و وزنه...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
بچه ها نی نی های شما از روی تشک آنتی رفلاکس سر نمیخورن بیان پایین؟
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
(۱۴۰۰/۷/۱، ۰۲:۴۵ عصر)Nedaa28 نوشته است: بچه ها نی نی های شما از روی تشک آنتی رفلاکس سر نمیخورن بیان پایین؟
تا دلت بخواد سر ميخوره ، دوباره ميذارم سرجاش
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
لیانه جون نصف شب خوابمون ببره سر بخوره پایین خطرناک نیس؟
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
(۱۴۰۰/۷/۱، ۰۳:۰۳ عصر)Nedaa28 نوشته است: لیانه جون نصف شب خوابمون ببره سر بخوره پایین خطرناک نیس؟
كجا ميخوابونيش؟
اگه تشك رو توي گهوارش بذاري كه سر هم بخوره بازم جاش امنه
اگرم روي تخت خودتونه كه بازم مشكل نداره ، من دقت كردم هرچقدرم سر بخورن بازم از كمر به بالا روي تشك هستن و فقط پاهاشون مياد پايين، مد نظر ما هم اينه كه معده و سر بالا تر از بدن قرار بگيره
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۷/۱، ۰۷:۲۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱، ۰۷:۲۶ عصر، توسط nona.)
مرسی شمیم و مینو جون
چرا سر میخوره ولی همون که لیانه گفت کمر به بالا همیشه رو تشکه البته من تسکو فقط طول زوز استفاده میکنم شب همون تخت زاویه دار خودش
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
ما امروز رفتیم دکتر و بعد از سه هفته بالاخره زردی اومد زیر ده و وزن پسرم رفت روی سه کیلو. هورااااااا. واقعا خوشحال شدم
راستی دوستان کولیک از چه سنی خودشو نشون میده؟ پسر منم ممکنه الان کولیک داشته باشه؟
|