ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۳عدد تخم مرغ
۶۰ گرم شکر
۹۰ گرم آرد
۱ ق چ بکینگ پودر
مقداری وانیل
عسل ۱ ق غ
آبجوش ۱ق غ
تخم مرغ و وانیل رو ۲دقیقه هم میزنیم ،بعد شکر رو اضافه میکنیم و ۳ دقیقه دیگه هم میزنیم بعد عسل و آبجوش رو به مخلوط اضافه میکنیم و در حد کم هم میزنیم
آرد و بکینگ رو ک ۳ بار الک کردیم آروم بهش اضافه میکنیم و فولد میکنیم
کف سینی فر رو ک واسه من ۲۰ در ۳۰ هست (اگه سینی تون بزرگ تره قالب با همین سایز استفاده کنید)کاغذ روغنی میندازیم
مواد رو روش میریزیم و ب صورت یک دست پخش میکنیم توی قالب
توی فر از قبل گرم شده ۱۸۰ درجه(واسه من برقی هست،برای گازی ۲۰ درجه بهش اضافه کنید)۱۰ دقیقه ای میپزه
از فر خارج میکنیم یه ذره ک از حرارت افتاد ،روش یه دستمال تمیز میندازیم
برمیگردونیم روی پارچه ،کاغذ روغنی رو جدا میکنیم ،با پارچه شروع ب رول کردن میکنیم ،حدود ۱ ساعت توی یخچال میذاریم خنک بشه
خامه قنادی رو فرم میدیم ،رولت رو ازیخچال خارج و باز میکنیم ،توش رو یه لایه خامه میکشیم،بستگی ب خودتون داره پر خامه دوس داشته باشید یا کم خامه
مجدد رول میکنیم ،انتهای رول رو جوری قرار میدیم ،ک زیر بیافته
یه لایه خامه نازک هم روی سطح میکشیم
بعد هرجوری دوس داشتین تزیین کنید ،من یکی رو پودر نارگیل ریختم ،یکی رو پودر کاکائو الک کردم
نوش جان ،امیدوارم درست کنید و لذت ببرید
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
مرسی نسیمه جان من مشکلم این بود تمام دستوراتی که دارم قالب ۳۰ در ۴۰ میخواد که توی سولار من جا نمیشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نسیمه جااان
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
هون جان اونا رو هم تبدیل کن به همون نسبت موادت رو کمتر استفاده کن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven
ارسالها: 91
موضوعها: 2
تشکر Received:
301 in 58 posts
تشکر Given: 723
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۱
اعتبار:
874
نرگس تو تابه گریل دو طرفه چقدر زمان میبره پخت؟
من دستگاه گریل هم دارم تو اونم میشه؟
من چرا فر برقی نخریدم اون زمان
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نرگس
ارسالها: 91
موضوعها: 2
تشکر Received:
301 in 58 posts
تشکر Given: 723
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۱
اعتبار:
874
نرگس دربشو ببندم یا باز باشه؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نرگس
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
ممنونم نسیمه جون - کاش میشد بگی 60گرم و 90 گرم چند پیمونه میشه و اینکه من همزن ندارم میشه با دست انجام داد؟
مسیر جهان دوره گردیست
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
قربونت عزیزم
اگه گوشتکوب برقی در دسترس داری با اونم میشه
شاید با دست هم بشه البته امتحان نکردم
عزیزم من با ترازو میکشم پیمانه ی دقیقی ندارم !
لیوان دسته دار فرانسوی ندارم ک بر اساس اون بهت بگم ببخشید
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ندایا
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
قربونت بشم عزیزم -مامان جون هنرمند
مسیر جهان دوره گردیست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نسیمه جااان