ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
نونا جان دندونای دخترت مبارک باشه
حالا جالبه پسر من چهارده ماهگی دندون در اورد
فکر نمیکنم هیچ بچه ای انقدر دیر دندون دراورده باشه
قشنگ تو عکسای یک سالگیش بدون دندونه خخخ
ولی در عوض ۹ ماهگی می دوید
هر بچه ای تو یک موردی جلوتره
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۷/۱۶، ۰۶:۳۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۶، ۰۷:۰۰ عصر، توسط nona.)
کژال همینایی که شمیم جون گفتن منم آخرین بار که شب حدود ۱۰ عوض میکنم دیگه تا صبح عوضش نمیکنم. بعد از یک ماه و نیمگی که خوابش متصل شد فقط یکبار هم پیش اومده که پی پی کرده تو خواب. بهرحال گذاشتم بخوابه. چون تو فاز عمیق خوابشم بود.اما نی نی شما هنوز فک کنم وقتش نشده سهچهار ساعت پشت هم شب بخوابه مگه شده؟ اگه بیداره عوضش کن به ساعت نباش. هر موقع پی پی کرد و بیدار بود شب عوضش کن روزم که به محض پی پی کردن. جیشم هر موقع پوشکش پف کرد معمولا ۳-۴ ساعت یباره
بن سای جون من دارم ولی بعیده استفاده کنم شب خدای نکرده یهو روش بیاد البته خدارو شکر توجهکردم هرچی رو سرش مشیده میشه با دستش کنار میزنه اما خب آدم هر ثانیه که حواسش نیست. من برای خواب روزم از یه شال نازک استفاده میمردم اما دیدم دخترم گاهی میکشه روصورتش برای همین کل ساعتایی که خواب بود کنارش مینشستم از دیروز که هوا خنک شده از کیسه خواب استفاده میکنم. امروزم طول روز گذاشتمش تو میسه خوابدیگه دستاشم بیرون نیاوردم تکون دادم خوابید ایمنتره. شبم ازین ببعد میذارمش تو کیسه خواب ولی دستاشم میارم بیرون
ماری جون قربومت عزیزم بهتر دیر درآورد  بامزه ان بی دندون
ضمن اینکه من مسواک زدنم به کارام اضافه شد به این زودی
تازه گازم میگیره
اره دقیقا هر بچه ای یجوره واقعا
دختر من الان یک ماهه بیشتر تو اع*تص*اب شیره همچنان کم میخوره
ماشالا خیلی خوب راه افتاد گل پسرت عجله داشت برای دویدن
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
کیسه خواب واقعا عالیه
من هر شب با پتو مشکل داشتم تا مینداختم روش با جیغ و گریه پرت میکرد اونور ، بعد از لحاظ ایمنی هم هر دفعه باید فیکس میکردم به کناره ها که نیاد رو صورتش
دو شبه که هوا سرد شده میذارم تو کیسه خواب دیگه پتو هم نیازی نیس
واقعا لازم نیس الان از هر چیزی چند تا بخرین هر چی نیاز شد همون لحظه سفارش میدین
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۷/۱۶، ۰۸:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۶، ۰۸:۳۴ عصر، توسط nona.)
به من یادم نیست ندا جون با سروناز جون یا آرزوجون معرفی کردن
از اینستا فروشگاه جانان
جنس کیسه خوابشم خیلی خوبه البته من تازه شروع به استفادش کردم ولی شستمش هیچیش نشد و لطافتشم از دست نداد
Kids_shop_janan
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
ممنون دوستان. ولی چجوری میگید تو خواب جیش نمیکنه؟ من هر بار پوشک پسرمو باز میکنم نصف شب یک کیلو شده. کلا زیاد جیش میکنه.
ممنون میشم پماداتونو معرفی کنید.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۷/۱۶، ۰۸:۳۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۶، ۰۸:۳۸ عصر، توسط nona.)
من سایز ۷۰ تا ۶ ماهو گرفتم ۱۶۰ تومن
کژال جون پی پی نمیکنه
حیش میکنه
من پماد محافظ پوشک آردن استفاده میکنم.
ببین کژال پسر تو هنوز خیلی کوچیکه تازه پوستشم حساستره قاعدتا شب یکسره نمیخوابه اگه اینطوره شما حتما بشورش.
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
کژال جون من پوشکشو نصف شبا برا جیش عوض نمیکنم
چون بیدار میشه خوابالو شیر میخوره میخوابه معمولا
فقط پی پی کنه عوض میکنم
کرمم آردن برا استفاذه روزانه بچه ها معرفی کردن گرفتم و وقتی قرمز میشه سودوکرم میرنم
میگم بچه ها من اصلا متوجه نمیشم شیر مبگن رگ میکنه و یا سبنه خالی میشه چجوریه
شیرم اونقدر زیاد نیس حس میکنم
شما از کجا میفهمیدین شیرتون کافیه ؟!
مثلا لباسم خیس نمیشه از شیر خیلی کم پیش اومده ی کم لباسم خیس شده
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
الهام گلی جان به حد کافی روزانه جیش کنه یعنی شیرت کافیه بچه هم گریه و بی تابی گرسنگی نکنه. من اوایل خیلی سینم ورم میکرد و سفت میشد اگه بیشتر از یک ساعت دخترم سینمو نمیگرفت اما الان دیگه اونطوری نیست معمولا چهار پنج ساعت بگذره حس پری دارم. تا یه ماه و نیمپیش هم از هر سینه ای شیر میدادم از اون سینه شیر میرفت اما اونم دیگه الان اونطور نیست.
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
سلام.
یه سوال مامانایی که نی نی پسر دارین کی بردینش برای ختنه؟
فاطمه هستم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۰/۷/۱۷، ۱۲:۴۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۷، ۱۲:۴۸ عصر، توسط youtab.)
سلام فاطمه جان من دقیقا روز دوماهگیش
زیر دو ماهگی رو همه دکترا میگن خیلی بهتره
اصلا هم اذیت نشدم
سلام بچه ها
بیاین برسین به دادم
تا شمال بودیم خوب و در واقع عاااالی بود پسرم
از دیروز ساعت حدود ۱۰ رسیدیم بیدار شد و با زوووور و گریه از زوره خواب ساعت ۸ خوابید تا ۱ و تا صبح ۱-۲ ساعت یه بار پاشد
الانم از صبح ساعت ۷:۳۰ بیدار بود تا همین الان که هنوز رو پامه و خوابش برد
چیکارش کنم؟
اونجا بودی اصلا مشکلی نداشت و عین همینجا بود رفتار خواب و خوراکش
|