ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
شمیم جون یادته از پسرفت خواب پسر گلت میگفتی؟ دچارش شدم بدجور، دختر من هر دو ساعت بیدار میشه نه اینکه شیر بخوره فقط بیدار میشه گریه میکنه بغلش میکنم آروم میشه و از ۳-۴ صبح به بعد نمیخوابه و فقط وول میخوره
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره کژال جون عاااالی بودن
اره نونا من عاشق بارونم اما بل بچه خیلی سخت بود
بچه ها من حالنهای سرماخوردگی دارم یکم
همش حس سرما دارم و ممی سوزش گلو
چیکار کنم؟
کرونا نباشه
با بچم چه کم؟
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۰:۲۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۰:۲۳ صبح، توسط nona.)
یوتاب قرقره آب نمک و شستشوی بینی با اب نمک،احتمال زیاد فقط چاییدی بخاطر هوای سرد شمال. ولی برای احتیاط موقع شیر دادن و بغل کردن پسرت ماسک بذار. در باقی مواقع با فاصله از خودت نگهش دار
واکسن زدی؟
بچه ها واکسنتاتونو بزنید زود پیک ششم داره شروع میشه
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
من دوز اول زدم همون موقع اومدم به بچه شیر دادم
هر کی یه چیزی میگه ، میگن نباید شیر میدادی
دیگه بیخیال شدم
امیدوارم واکسنا تاثیر گذار باشن
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره واکسن زدم دوز دومش ۵ آبانه
خودمم همین فکرو میکنم چون تو ویلا گرم بود و بخاری ذوشن بود بعد اکثرا تو تراس میشستیم خدا کنه فقط چاییده باشم
از دیشب خودموبستم به نارنگی و لیمو شیرین و عسل آبلیمو ترسیدم قرص بخورم واسه ه خوب نباشه
...
رتستی نونا جانم دکتر رجبی رو خواستی ازم حتما برات میذارم اطلاعاتشو عزیزم
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۱:۳۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۱:۳۵ صبح، توسط (کژال).)
یوتاب جان منم دقیقا چند روزه حالتهای سرماخوردگی دارم. به نظرم به خاطر هواس. روزا خیلی گرمه. شبا سرد میشه. من دیشب تو بالکن لباس پهن میکردم یخ کردم. قشنگ پاییز شده.
یوتاب جان لطف میکنی اسم دکتر رو بگی دوباره؟ یادم نیست کجا سیو کردم
(۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۰:۲۲ صبح)nona نوشته است: یوتاب قرقره آب نمک و شستشوی بینی با اب نمک،احتمال زیاد فقط چاییدی بخاطر هوای سرد شمال. ولی برای احتیاط موقع شیر دادن و بغل کردن پسرت ماسک بذار. در باقی مواقع با فاصله از خودت نگهش دار
واکسن زدی؟
بچه ها واکسنتاتونو بزنید زود پیک ششم داره شروع میشه وای نونا جون من فکر میکردم دیگه پیک نداریم. تموم شده 
منم این هفته دوز دوم میزنم
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۱:۴۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۱:۵۴ صبح، توسط Elhamgoli.)
یوتاب جون من مازندران زندگی میکنم و این چند روز واقعا هوا خیلی سرد بود منم دو روز پیش حالتای سرماخوردگی داشتم بدنم مورمور میشد و سردم بود دیگه کلی اب نمک قرقره کردم بینیمو شستسو دادم مایعات گرم و سوپ خوردم موقع شیر دادن و بغل کردن دختررم ماسک زدم
ی روزه خالتام رفت خداروشکر
انشاله برا شما هم چیزی نیست
ندا جون چرا نباید شیر بدیم بعد واکسن؟ من بلافاصله بعدش شیر دادم منع شیردهی نداره
نونا جون بچه ها تو دندون دراوردن واقعا اذیت میشن ،پسرم برا هر ذندونش خوابش بشدت بهم می ریخت هر یک ساعت بیدار میشد بیقرار بود تو خواب
تا اون دندون دربیاد
اینقدرم عجله داشت شش ماهگی شروع کرد دندونو ولی تا یک سالگی 10 تا دندون داشت
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
نداجون میشه بعد واکسن شیر داد. منعی نداره.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۲:۲۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۸، ۱۲:۲۵ عصر، توسط nona.)
نه ندا اتفاقا باید شیر میدادی بسیار کار خوبی کردی
دیتت درد نکنه یوتاب جون مدارک بارداری روبایگانی کردمگفتمشما حضور ذهنت بیشتره . من اسمشونم یادم نمیومد فک کنم ربابه بود نمیدونم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژال جون ذکتر ربابه رجبی
توی یه کلینیک به اسم پگاه سمت رسالت هست یه روزایی
اما مطبشم هست
من دارم کارتشو اما باید پیدا کنم
|