ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
ممنون بچه ها.منم تا حالا دور نریختم و به نظر منم تاریخ نداره حبوبات.اون روز اون تاریخو دیدم به شک افتادم گفتم بپرسم از شما.بوس به همگی
ارسالها: 1,127
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,809 in 680 posts
تشکر Given: 4,786
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
(۱۴۰۰/۱۱/۱، ۰۵:۳۹ عصر)Elham67 نوشته است: سلام
بچه ها باقالی چطوری درست میکنین
منظورت اونجوریه که بیرون میفروشن؟
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
آیسان جون شمام خوزستانی هستین ؟؟؟*_* آخ جووون هم شهری
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کدبانوهای خوشگل
من تاحالا دوبار سالاد تن ماهی درست کردم ببینین موادش همینه یا اگر بهترشو سراغ دارید برای جمعه بهم میگین لطفا؟
تن ماهی و پیازچه و خیارشور و سیب زمینی و مایونز و شوید تازه خورد شده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شماره مجازی تیندر
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
بچه یه دستور سالاد ماکارونی خوشمزه هم دارین بهم بدین؟با ژامبون باشه بهتره
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
یوتاب جون تو تاپیک غذا چی دارین ساچ قوورماسی رو پرسیدی اینجا میگم برات، گوشت قرمز رو ریز ریز میکنی میپزی بعد تو یه ماهیتابه پیاز داغ، فلفل سبز تند، فلفل دلمه ای کم (اگه طعمشو دوس داری) و گوجه پوستت کنده همشو ریز میکنی با گوشت تفت میدی. بعد با نون نوش جان میکنی. یه ماهیتابه مخصوص هست به اسم ساچ ولی نداشتی هم مهم نیست میونی توی ماهیتابه معمولی هم درست کنی