ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۹:۵۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۹:۵۲ صبح، توسط nona.)
دقیقا یوتاب جون  عمده بازیها و خنده ها و حرفاش واسه باباشه
ترگل جون هرچی درست میکنی قربونت بذار تو غذای کودک
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها من راه افتادم دارم میرم
دعا کنین توبه کار نشم
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
سلام مامانا خدا قوت
بچه ها میگم کسی که زایمان میکنه اگر مشکل خاصی نباشه مثلا عصر زایمان کنه کی مرخص میشه؟
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
صنوبر حان معمولا بعد یک روز مرخصی اما باید دکتر زنان خودت و دکتر اطفال نی نی هم بیان برای ترخیص مجوز بدن. احتمال زیاد فرداش ظهر به بعد حوالی عصر مرخص میشه
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
دختر من طبق جدول هفتگی الان چند روزه تو هوای آفتابیه مثلا، رسما سرویس کرده میگم کلا هوای آفتابی طوفانیش بهم پیوسته از همون اولش  کمرم صاف نمیشه خدا شاهده
ارسالها: 332
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,963 in 335 posts
تشکر Given: 1,004
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,963
۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۲:۲۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۲:۲۳ عصر، توسط سحر بانی.)
(۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۶:۳۷ صبح)Elhamgoli نوشته است: (۱۴۰۰/۸/۲۳، ۱۲:۱۶ صبح)سحر بانی نوشته است: بچه ها شیشه شیر پسر من اوایل خوب بود اما خیلی زود سوراخش بزرگ شد نمیدونم چرا حالا سرشیشه همون شیشه خیلی گرونه میخوام کلا یه شیشه شیر قیمت مناسب تر بخرم شما چی استفاده میکنید؟
سحر جان نگفتی شیشه خودت چ مارکیه
من الان شیرخشک نمیدم ولی شیشه شیر اونت ب پسزم میدادم مناسب بود و شیشه شو دوس داشت
این سزی هم دکتر براونز گرفتم و دخترم ی مدت خورد و الان نمیخوره توییست شیک هست شیشش خیلی شیشه خوبی بود راحت شسته میشد سرشیشش هم خیلی خوب بود اولش یهو سوراخش گشاد شد
پس بین اونت و دکتر براونز اونت بهتره؟
(۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۱:۳۴ عصر)Bonsay نوشته است: (۱۴۰۰/۸/۲۳، ۱۲:۱۶ صبح)سحر بانی نوشته است: بچه ها شیشه شیر پسر من اوایل خوب بود اما خیلی زود سوراخش بزرگ شد نمیدونم چرا حالا سرشیشه همون شیشه خیلی گرونه میخوام کلا یه شیشه شیر قیمت مناسب تر بخرم شما چی استفاده میکنید؟
سحرجان من یه شیشه پیرکس baby land از داروخانه خریدم ۸۰ تومن خوبه راضی هم هستم
چون میخواستم پیرکس و شیشه ای باشه که بشه خوب تمیزش ک پسرتو نفخ نمیاره؟خوبه؟اخه پسر من خیلی نفخ و دلدرد داره
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
والا طبق تحفیقاتی ک من کرده بودم دکتر براونز بهتره حالا دختر من کلا شبرخشک ذوس نداره
دکتر براونز برا نفخ بهتر از اونته بخاطر اون ونتی ک داخلش داره
الان با گرون شدن همشون قیمتاشون فضایی شده واقعا
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
یوتاب جان برگشتی ؟اولین تجربه چطور بود؟
ارسالها: 332
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,963 in 335 posts
تشکر Given: 1,004
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,963
۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۹:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۹:۳۴ عصر، توسط سحر بانی.)
(۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۲:۴۰ عصر)Elhamgoli نوشته است: والا طبق تحفیقاتی ک من کرده بودم دکتر براونز بهتره حالا دختر من کلا شبرخشک ذوس نداره
دکتر براونز برا نفخ بهتر از اونته بخاطر اون ونتی ک داخلش داره
الان با گرون شدن همشون قیمتاشون فضایی شده واقعا
اره خیلی گرونه یه شیشه شیر ۵۰۰تومنی دوهفته سرشیشش طاقت اورده
(۱۴۰۰/۸/۲۳، ۰۵:۵۶ عصر)Bonsay نوشته است: سحرجان من فقط شبها بهش میدم و نه خداروشکر نفخ نمیکنه
خیلی با حوصله میدم همیشه که هوا نخوره
منم با حوصله میدم ولی همش نفخ داره
|