ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
ترگل ناهار چی خوردی اونوقت؟
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
وعده بعد از ناهارت بیشتر از خود ناهارت بود که
نمدونم چرا من انتظار داشتم تو عید چند کیلو کم بشم ولی نشدم اصلاا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Targol
ارسالها: 280
موضوعها: 0
تشکر Received:
632 in 155 posts
تشکر Given: 2,122
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
665
۱۴۰۲/۱/۱۴، ۱۰:۲۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۴، ۱۰:۲۲ عصر، توسط آفرین.)
به نام خدا
من که ایام عید هر چی دوس داشتم میخوردم
این سری که رفتم خونه خیلی ها بهم گفتن لاغر شدی نسبت به ۳ ماه پیش مخصوصا پایین تنه، از صورت هم لاغر شدم و توصیه همگی این بود که رو همین وزن ثابت بمون
ولی میخوام تا ۵۶ برسونم که شکم و پایین تنه جمع تر بشه
ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
روز اول:
صبحانه:اسموتی اسفناج(نصف موز+۳/۴ لیوان شیر+اسفناج+۱ ق چ شیره)
ناهار:سالاد+سس ماستی+۵۰ گرم فیله مرغ پخته
میانوعده:۲ تا رایس کیک+۱/۵ ق کره بادوم زمینی+۳ ق ماست و خیار
شام:۲ تا تخم مرغ ابپز+نصف سیب زمینی
سیب زمینی جزو برنامه ام نبود میخواستم روز بدون کربوهیدرات باشه ولی نشد دیگه…
همینکه کنارهمیم کافیه…
ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
روز دوم:
صبحانه:اسموتی(موز+شیر+پودر کاکایو+اسپرسو)
ناهار:۹ ق لوبیاپلو
میانوعده:یدونه بستنی شیری نسکافه ای+۴ ق چ سمنو+نصف لیوان شیرموز
شام:ک*ت*ل*ت ۱۰۰ گرم+۴۰ گرم نون لواش+چندتا دونه سیب زمینی
بعد از یک ماه ورزش و پیاده روی…:/
اسپینینگ یک ساعت
همینکه کنارهمیم کافیه…