ارسالها: 42
موضوعها: 0
تشکر Received:
195 in 42 posts
تشکر Given: 152
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
195
سلام بچه ها روزتون بخیر
وزن هفته قبلم ۶۲/۹۰۰ بود
این هفته حالم خوب نبود رعایت نکردم بیشتر به خودم رسیدم
هفته قبل خیرسرم مثلا رفتم چکاپ بدم اون خانومی که نمونه میگرفت تازه کار بود نمیتونست رگ پیدا کنه انقد زد رودستم منم فوبیا دارم دیگه نفهمیدم چی شد نقش زمین شدم برام اب قند اوردن بعد اون ازم نمونه گرفتن
شرایط پرولاکتینم هیچکدوم رعایت نکرده بودم
این شد که واسه اولین بار تو زندگیم قند وپرولاکتینم بالا بود
حالا یه دکتر میگه بخاطر اب قندی بوده که قبلش خوردی قندت بالاست یکی میگه نه ربطی نداره
پرولاکتین چی میگه اخه
یک هفتس همش استرس دارم چه مرگم شده
مهدیس هستم
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
سلام
مهدیس جان انشاالله که چیزی نیست , استرس نداشته باش
بنظرم دوباره آزمایش را تکرار کن
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
سلام
بچه ها اطلاعاتی راجع به قهوه گانودرما دارید ؟
مث اینکه علاوه بر خواص زیادی که داره واسه درمان بیماری ها،برای کاهش اشتها هم موثره
چیزی شنیدید؟
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
مهدیس جون نگران نباش. قندت که بخاطر اب قندی هست که خوردی. ازمایش پرولاکتین هم کلا ازمایش حساسیه. از نیم ساعت قبلش باید اروم بشینی و تحرک زیاد نداشته باشی و در حالت استراحت باشی. حدود ۲ ساعت از بیدار شدنت گذشته باشه. ۲۴ ساعت قبلش رابطه نداشته باشی و سینه هات تحریک نشده باشن.کلا خیلی دنگ و فنگ داره. مطمین باش بخاطر فشار عصبی که قبل ازمایش بهت وارد شده پرولاکتینت بالا رفته. دفعه بعد تمام شرایطشو انجام بده و حتما قبلش خودتو تو حالت استراحت قرار بده. حالت روحی و استرس شدیدا روش اثر داره. اصلا نباید اون روز ازت آز میگرفتن. اون آز دیگه اصلا جوابش درست نبوده.
ارسالها: 1,127
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,809 in 680 posts
تشکر Given: 4,786
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
سلام دخترا من یک هفته مسافرت بودم ۵۰۰ گرم اضافه کردم
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
فدای سرت آیسان جون. عوضش خوش گذروندی.
منم همونیم که بودم. البته سفت و سخت رعایت نمیکنم اصلا.
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
من ۵۸/۷۵۰
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
بچه ها
من قبل از کرونا گرفتنم وزنم ۶۴بود با قد ۱۶۸ سانت
بعد از گرفتن کرونا وزنم به صورت سعودی رفت بالا و الان ۶۹ هستم
هیچ طوره ام پایین نمیاد و میشه گفت استپ وزنی گرفتم
بدتر از اون اینکه همش ضعف دارم و لرز درحدی که یه استکان اب برمیدارم همش توهم اینو دارم که الان از دستم بیفته
خلاصه که اومدم پیشنهاداتتون رو بشنوم و ازاین استپ وزنی خارج بشم
پیشاپیش ممنون
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مهدیس جان،ممنون
خیلی زیبا بود کلیپ
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎