ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
سلام خانوما
کسی دستور تهیه ترشی کلم بنفش بلده.مثل همون که رستورانا میذارن.
ممنون میشم دستورشو بذارین
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
۱۴۰۰/۹/۶، ۰۳:۵۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۶، ۰۴:۲۳ عصر، توسط ندایا.)
سلام عزیزم
تا جایی که میدونم اینکه کلم قرمز میشورین - میزارین کاملاااا خشک بشه بعد اینکه ریز میکنید داخل ظرف میزارین نمک و سرکه میریزین -
البته این ترشی به نسبت خیلی سریع تغییر رنگ میده و البته خیلی سریع هم اماده مصرف میشه برای همین بهتر که کم درست بشه .
بعضیا برای اینکه رنگ کلم حفظ بشه بهش اب لبو هم اضافه میکنند .
مسیر جهان دوره گردیست
ارسالها: 327
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,459 in 301 posts
تشکر Given: 680
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,604
پیج نواب ابراهیمی دستورش رو داره
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها غذای نونی با بادمجون لطفن
به جز میرزا ق*ا*س*میو کشک بادمجون و بادمجون گوجه
پنیر پیتزایی ام نباشه
رژیمی هم باشه
میشه بفرمایید بنده چه درست کتم توروخداااااااااااااا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شماره مجازی تیندر
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
من یه غذایی بلدم نمیدونم اسمش چیه
ببین بادمجون رو نگینی خرد میکنیم میذاری نمک سود بشه بعد میشوری
تو تابه پیاز خر میکنی وقتی طلایی شد،بادمجون رو اضافه کن،ادویه بزن و درب تابه رو ببند واسه خودش بپزه حدودا نیم ساعت
خیلی خوشمزه س ،نونی هم هست
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
اره عزیزم و پیاز داغ
امیدوارم خوشتون بیاد،ما که خیلی دوس داریم با سبزی خوردن یا ماست خیلی میچسبه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
عالیه
اصلا بادمجون به نظرم گوشت سبزیجاته همیشه خوشمزس
راستی برو تو بحث خودمونی برات یه چیزایی نوشتم نسیمه حان
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۰/۹/۸، ۱۰:۵۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۸، ۱۰:۵۴ عصر، توسط Sufii.)
یوتاب بادمجون شکم پر هم عالی میشه، میتونی تو گوشت چرخ کرده و سبزیجات بریزی یا فقط قارچ و فلفل دلمه جعفری و ترخون و ریحون خورد شده هم تو شکم بادمجون خیلی خوب میشن...حلیم بادمجون هم که اصلا محشره، با سبزی خوردن، به به