ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
احتمالا دو هفته دیگه یا سه هفته دیگه هم جشن عقد خواهرمه…
ولی نمیدونم چرا در ریلکس ترین حالت عمرمم در مقایسه با هیکلم…
همینکه کنارهمیم کافیه…
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
پری مبارکه... خب شما که خیلی وقته داری رو خودت کار می کنی معلومه ریلکسی
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Pari
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
دنیا حالا اینکه شیرینی اینا نخوری یه طرف که خیلیم خوبه، اما بنظرم برو یه لباس بخر گیر اون کمکردنه و اندازه شدن لباسه نباشی...کم کردن سه چهارکیلو تو ده روز چیزی جز عضله سوزی و از دست دادن اب بدن نیست..
پری احتمالا بخاطر اینه که هیکلت الان نزدیکترینه به ایده آل، آفرین بهت
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
۱۴۰۲/۲/۱۵، ۰۴:۱۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۱۵، ۱۱:۵۱ عصر، توسط **ماهور**.)
برنامه دیروز:
صبحانه: یک برش نان پروتئین+ ۱ ق م کره بادام زمینی+ چند اسلایس موز
ناهار: ۲ کف دست سنگک+ یک قوطی کبریت پنیر کم چرب+ ۱ عدد گردو+ یک برش هندوانه
شام: حدود ۱ یا ۱.۵ کفگیر برنج پرچرب+ نصف سیخ کوبیده+ حدود ۱ سیخ جوجه+۱ عدد گوجه کبابی+ کمی خیار شور و ترشی کلم بنفش
میان وعده: ۱۰ عدد بادام خام+ ۱ عدد شیرینی نارگیلی
۵ لیوان آب
فعالیت: نیم ساعت ایروفیت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• آفرین
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
برنامه فردا
صبحانه: ۴ تا تخم بلدرچين ابپز+ گوجه گیلاسی+ ۱ تست جو
میان وعده: اسموتی قهوه و چیا( قهوه دمی+ موز+ دانه چیا+ کره بادوم زمینی+ جو دو سرپرک)
نهار: ۷ ق کته برنج قهوه ای با باقالی و شوید+ سالاد کاهو+ جوانه ماش+ فیله بوقلمون
میان وعده: هندوانه + سیب
شام: ۱۰ تا بادام خام پوست گرفته
۸ لیوان آب
۱ ساعت فیتنس بالاتنه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• آفرین
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
برنامه امروز:
صبحانه: ۱ برش نان پروتئین+ ۱ ق م عسل+ ۱ ق م کره بادام زمینی
ناهار: ۶-۷ ق غ کته کم چرب+ نصف ران مرغ که بدون روغن پخته شده+ یک پیاله ماست اسفناج
شام: نصف نان تافتون+ یک قوطی کبریت پنیر کم چرب+ ۱ گوجه کوچیک
میان وعده: یک پیاله ماست خوری آش دوغ+ ۴ عدد آلو بخارا
۵-۶ لیوان آب
فعالیت: نیم ساعت ایروفیت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• آفرین
ارسالها: 280
موضوعها: 0
تشکر Received:
632 in 155 posts
تشکر Given: 2,122
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
665
با اجازتون از چهارشنبه دیگه به خودم اومدم و خیلی ریز شروع کردم به کم خوری
کلا یه ماه رژیم گرفتم ولی از سال جدید اندازه ۳ ماه، تمام نخوردن هارو جبران کردم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• **ماهور**، Heven
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received:
2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
اقا سلام
منم رژیمم ، بیستم وقت وزن کشی و سایز و رژیم جدید دارم ، برم ببینم چه کردم
اسفند رفته بودم ۶۶ بودم گفت روزه نگیر، منم گفتم روزه میگیرم ، روز اخر ماه رمضون رفتم ۶۵ بودم الان سایزم کم شده اما رو ترازو نرفتم ، مصمم کی بودم من ، وزن هدفمون ۵۵ !! باشد که ببینم این وزن و رستگار بشم
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
ارسالها: 2,413
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,286 in 1,695 posts
تشکر Given: 7,257
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,851
ابگینه اصلا بهت نمیاد 65 باشی.خیلی کمتر نشون میده خوشگل خانم قرررررررررررتی