امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش و پاسخ آشپزی
بچه ها لطفا یه رسپی برای پخت سیرابی بهم میگید؟ چطوری مزه دارش کنم؟
حالم از بوش و ریختش بهم میخوره:\
Cool
پاسخ
شیدا بنظرم سیرابی پختن کار ماها نیست...کار ماماناست...بیخیالش شو...ارزش اونهمه بو و زحمتو رو نداره
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • mahtakhanoum، ستی‌لیته، شیدا
پاسخ
صوفی آخه فقط مامانم و شوهرم دوست دارن.
میخوام واسه شون درست کنم برای اولین بار Smile
ببین از اینایی خریدیم که تمیز و پاک کرده و شسته رفته ست.
سفید سفیده، تو فریزره الان.
Cool
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Sufii، ستی‌لیته
پاسخ
من اصلا نمیتونم تصورش کنم
نه سیرابی نه کله پاچه نه هیچی
هرکی دوست داره بره کله پزی بخوره
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • mahtakhanoum، Sufii، شیدا
پاسخ
آب جوش میاریم سیرابی میندازیم توش دو مین بجوشه بعد آب خالی میکنیم
یه دونه پیاز بزرگ خلالی میکنیم با یه دونه سیر و چوب دارچین و سیزابی و آب ( من کم میریزم در حدی که آخرش یه کاسه بمونه ) + نخود و زردچوبه و فلفل میذاریم سه ساعت با شعله کم بپزه
نیم ساعت آخر زعفران و نمک و لیمو ترش اضافه میکنیم
خیییلی هم عالی و نرم و خوشمزه میشه
من گاهی یه دونه پاچه هم‌ میندازم توش
پسر ۱۹ ماه ❤
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • elham، Elham67، Mari90، Sufii، ستی‌لیته، شیدا
پاسخ
آفرین ندا. الحق که کدبانو تویی.
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • elham، Nedaaa28، Sufii، شیدا
پاسخ
درس پس میدیم ستی جان
پسر ۱۹ ماه ❤
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • ستی‌لیته، شیدا
پاسخ
فری جون دیگه خریداری شده ، حالا درست کنم شاید خوب شد خودمم خوردم
ندا جون ممنون
Cool
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • freebird، Nedaaa28، Sufii
پاسخ
ندا واقعا کدبانویی، فکر نمیکردم نسل جوون کسی بلد باشه سیرابی بپزه
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Nedaaa28، ستی‌لیته
پاسخ
طرز تهیه روغن دنبه رو لطفا بذارید.
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان