ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
عزیزم من پارسال یه عالم برنج دودی داشتم
با همون قرمه سبزی و مباب و اینا خیلی خوب میشد
بقیشم موقع پهت با برنج عادی قاطی میمردم
مثلا ۱ پیمانه دودی ۲تا ساده با همه غذایی عااالی میشد نه عطر دودیش زیاد بود نه بی عطر
یه بار تست کن
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
برنجی دودی با خود ماهی هم خیلی خوبه. مثلاَ من که ماهی رو فقط با سبزیپلو دوست دارم و پلو سفید کنار ماهی به نظرم یه چیزی کم داره، اگر برنجش دودی باشه خوشم میاد.
ماشپلو با برنج دودی هم خوبه.
برای جواب دادن این سوال به حافظهی بویاییم رجوع کردم که ببینم مامانم چه غذاهایی رو با برنج دودی میپزه! متأسفانه خودم اصلا بلد نیستم برنج کته به خوشمزگی مامانم درست کنم و همهش میذارم تو پلوپز و اصلاَ عاشق پلوهایی که میپزم نیستم.
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,296 in 182 posts
تشکر Given: 987
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,486
مرسی دوستان
حتما امتحان میکنم
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
دوستان من یه چند روز دیگه یه مهمون دارم نه گوشت مرغ میخوره نه گوشت قرمز به نظرتون چه غذاهایی درست کنم براش؟ اولین باره که میان خونمون چون یه کشور دیگه زندگی میکنن فکر نمیکنم تا چند سال دیگه هم بیاد
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
با گوشت ماهی مشکلی نداره ؟اگه نداره سبزی پلو با ماهی درست کن
میگو پلو هم خیلی خوشمزه س
قلیه ماهی اگه قبلا درست کردی ،چون معمولا واسه اولین بار خوب درنمیاد قلق داره
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
سیما جان اگر وگن نیستن میتونید کوکوسبزی و کشک بادمجون بپزید یا میرزا ق*ا*س*می...سوپ های بر پایه گیاهی هم زیادن، مثل دال عدس و سوپ بروکلی یا کدوحلوایی.
سبزیجات رست شده توی فر که با ادویه طعم دار شده باشن هم خوبه...
لازانیا اسفناج و قارچ یا با سویا
قورمه سبزی با قارچ بجای گوشت
و...
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
میگو میخوره ولی ماهی رو نمیدونم، به احتمال زیاد کسی که میگو بخوره ماهی هم میخوره
نسیمه جان قلیه ماهی تا حالا درست نکردم. مرس از پیشادتون سوفی و نسیمه جان
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
روش نگهداری گردو چطوریه؟
ده کیلویی گردو با پوست داریم نمیدونم چیکار کنم که خراب نشن , بو نگیرن و طعمشون عوض نشه. کپک نزنن
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
ما همیشه با پوست داریم
چون اینجوری خاصیتش بهتر حفظ میشه
توی یه جا برذار که خنک باشه و افتاب نخوره مستقیم بهش
و توی یه چیزی مثل گونی پارچه ایای برنج که عرق نکنه
میتونی یه مقدارشم مغز کنی و توی ظرف در بسته توی یهچال یا قریزر نگه داری