ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received:
2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
درصد توده چربی میدونید چقد؟ من یادم میره از کارشناس تغذیه م بپرسم
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
صبحانه: ۱ لیوان شیر جو دوسر + ۱ ق غ دانه چیا
میان وعده: گلابی+ الو+ هلو
نهار: کباب دیگی+ ۵ ق کینوا+ ۱ کدو گریل+ سالاد کاهو+ سبزی خوردن
میان وعده: ۲خرما+ ۲گردو+ ۱۰ تا بادام پوست گرفته
شام: دوتا تخم مرغ ابپز+ ۱ ماست ایسلندی
۱ ساعت بدمينتون
۷ لیوان اب
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
۱۴۰۲/۶/۱، ۰۴:۴۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۶/۱، ۰۴:۵۰ عصر، توسط Heven.)
صبحانه: دوتا رایس کیک+ ۱ ق م شیره انگور+ ۱ ق م ارده
میان وعده: گلابی+ هلو+ شلیل
نهار: الفول المدمس
میان وعده: ۵ تا بادام+ ۱۰ تا عناب+ ۲ تا خرما
شام: نان عدس+ سبزی خوردن+ پنیر
اب ۶ لیوان
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
آبگینه جان من توده بدنی رو میدونم وزن *100 میشه تقسیم بر مجذور قد هستش. زیر 21 باشی خوبه.
مثلا قد 160 و وزن 55 میشه:
5500/320
= 17
که توده بدنی میشه 17
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
دنیا مال من چطوریه؟
قد ۱۶۷
وزن ۵۵
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
سن و جنسیت هم مهمه دنیا جان.
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مرسی آرزوجان.
بله مینو جون درسته. حتی من تو یک سایت خارجی دیدم دور مچ دست هم تو فرمول لحاظ میکرد. اونطوری منی که توده ام کم هست و می نوشت اضافه وزن دارم چون استخون هام ریزه.
ماهرخ جون الان عدد توده بدنی ت میشه 19.7
فکر می کنم زیر 20 لاغره
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven، خانم فسقلی
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received:
2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
۱۴۰۲/۶/۱۷، ۱۰:۲۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۶/۱۷، ۱۰:۲۲ عصر، توسط آبگینه.)
دنیا جان bmi بلدم دارم
ما بیمار که پذیرش میکنیم باید bmi هم حساب کنیم
و اونجوری که گفتی حساب نمیکنیم
مثلا قد ۱۶۰ باشه و وزن ۵۵
۱/۶*1/6=۲/۵۶
۵۵ تقسیم بر ۲/۵۶ که میشه ۲۱/۴
من واسه اندازه گیری سایز میرم درصد چربی و توده عضلانی دستگاه حساب میکنه, باز این دفه یادم رفت بپرسم عدد مناسبش چند ، الان ان لاین شدم یادم اومد
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
عزیزم محاسبه منم ببینی همین طور هست که شما مثال زدی
گل پسر ۳۰ ماهه.