ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
خواهش میکنم عزیزم ♡
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
یوتاب جون توی کیک مرغت حتما پیازچه بزن طعمشو فوق العاده خوشمزه میکنه
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
بچه ها یه سوال
شما حبوبات و جو پرک و اینچیزا رو فله ای میگیرین یا بسته بندی؟اگه فله ای میگیرین چطو متوجه تاریخ انقضاش میشین؟اصلا حبوباتی که تاریخشون بگذره و ظاهرا کاملا سالمن دور میریزین؟من جو پرک گرفته بودم قبلا یه بسته بزرگ و خالی کرده بودم توی بانکه ولی یکم تو بسته ش مونده بود.چند روز اون مبخواستم سوپ درست کنم اون بسته رو در آوردم دیدم تاریخش خیلی وقته گذشته و من همچنان ازش استفاده میکردم.بعد به این فکر افتادم که خب من حبوبات فله ای که میگیرم همینطوری استفاده میکنم بدون اینکه تاریخشو بدونم.یا حتی بسته بندیا رو چون جابجا میکنم دیگه تاریخاشون یادم نیست.
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
ما همه رو یک کیلو می گیریم زود مصرف می شه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه ترانه فکر نمیکنم
ببین قدیمیا از این سطل بزرگ ۱۰کیلوییا یا بیشتر تو انباراشون نگه میداشتن
به نظرم تا جونور نذاشته و جای مرطوب و نپر دار نیست میشه استفاده کرد
من به جز عدس که مصرفم زیاده یه بسته میگیرم دارم مدت زیاد
اما عدسو کیلوی, مثلا ۳_۴ کیلو میگیرم که خب زود تموم میشه
در مورد جوپرک منم یه عالمه فکر کنم یکسالیه دارم اینو نمیدونم راستش
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
مرسی دوستان.منم کم کم میگیرم ولی خب بعضیاش که مصرفش کمه زیاد میمونه.اون جو پرک اینترنتی گرفتم وزنش نمیدونستم.آوردن دیدم بسته خیلی بزرگه واسه همین زیاد مونده ازش و من تازه فهمیدم تاریخش گذشته ولی ظاهرا هیچ مشکلی نداره
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
ترانه جون من بسته ای میگیرم حبوبات رو
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,032 in 168 posts
تشکر Given: 187
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,074
عزیزم به نظر منم حبوبات تاریخ مصرف نداره
من اصلا امکان ندارم بریزم دور. به نظرم اسرافه و نعمت خدا هدر میشه. ولی شما ببین دلت به چی راضیه