ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
من راضیم نونا جان
۶ ، ۷ تا مارک مختلف امتحان کردم ولی هیچی جز ماتیلدا و موستلا واقعا پوست تنشو نرم نمیکنه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه نونا جون شوخی بو, خداییش پوست پسر منمتو دوروزه استفاده نرم شده قشنگ
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۱۰:۲۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۱۰:۲۷ عصر، توسط (کژال).)
نونا خواهرم برای پای پسرش ماتیلدا استفاده میکنه و خیلی راضیه.
دکتر پسر من که یه تابلوی گنده ماتیلدا زده تو مطب
راستی یوتاب جان کلاس رانندگی ثبت نام کردی؟ یه مدت نیمدم سایت از همه بی خبرم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژال جون بعد عید حتما, واقعا نمیرسم, اما حتما حتما حتما بعد عید تو برناممه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
مرسی بچه ها پس سفارش میدم الان
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۰/۱۱/۲۰، ۰۱:۰۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰، ۰۱:۰۴ صبح، توسط (کژال).)
(۱۴۰۰/۱۱/۱۹، ۱۰:۳۲ عصر)youtab نوشته است: کژال جون بعد عید حتما, واقعا نمیرسم, اما حتما حتما حتما بعد عید تو برناممه 
ایشالا موفق باشی دوستم. آره بعد عید بهترم هست. این حجم شلوغی و ترافیک خیابونا هم کم شده
راستی بچه ها کسی مامی بگ داره؟ توش جیب میب داره؟ راحته؟
من نخریدم تو سیسمونی. اما عکساشو که میبینم دلم پیششه.
میخوام اینترنتی سفارش بدم. ولی هیچ جا عکس واضح از داخلش نمیبینم
ارسالها: 89
موضوعها: 0
تشکر Received: 452 in 88 posts
تشکر Given: 101
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
452
سلام دوستان
من چند وقته استخون بغل مچم که بالای شصته درد می کنه به خاطر شیردهی
امروز رفتم دکتر و گفت اصلا به این عارضه که به خاطر کشیدگی تاندونها هست سندروم دست مادر شیرده هم می گیم باید بری prp
من ترسیدم راستش و گفتم حالا چند تا دکتر دیگه هم ببینن
شما تجربه ای دارین؟؟
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
قربونت بشم کژال جونم, حتما میرم, قوله قول
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ترگل جون کجایی خواهر
دیشب نگفتی ازش لحظه ای تعریف نکن؟ نشون به اون نشون که تا ۹ شب خانوم بود خدا شاهده از ۱۲:۳۰ بیدار شد تا ۴ صبح، نذاشت بخوابیم که فقط بغل و راه رفتن میخواست تا دو سعی کردم حداقل رو تخت ورجه وورجه کنه دیگه گریه شدید افتاد تا صبح همسرم راش برد
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
وای نوناجون خسته نباشی دختر. چقد اذیت شدین.
تو رو خدا هر کاری دوست دارن بکنن اما خواب شبمون رو ازمون نگیرن
|