ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
۱۴۰۰/۱۱/۲۳، ۱۱:۳۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۲۳، ۱۱:۳۸ صبح، توسط 2015.)
ممنونم بچه ها،یوتاب جونی،پریسما جان،ماهور جانم و نسیم عزیزم و دنیای مهربونم!!
چه خوبه که هستین بچه ها.. همسرم که هیچی نمیگه از وزن کم کردنمو.بااینکه از موقع زایمانم تاالان خیلی خیلی لاغر شدم ولی نشد یه بار بگه چه خوب شدی یا هرچی!!ولی مهم نیست مهم خودمم راضی ام
وای دنیا جان منم مثل توام...یعنی کافیه عصبی بشم حمله میکنم به یخچال!!من جدیدا هویج زیاد میخرم که اگه خواستم چیزی بخورم هویج باشه،البته کشک هم خوبه شکوندم ریختم تو طرف رو اپن ه
فاطمه هستم
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
منم از امروز تو رژیمم
بچه ها اپلیکیشن زیره استفاده میکنید؟
من بعد از مدت ها رفتم سراغش ولی باز نمیکنه روی صفحه انتخاب زبان می مونه.
چرا آخه؟
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
یوتاب جان مامان باربی ماهمه با هم هستیم!!!
نمیدونم مری جان من ندارم این زیره رو
فاطمه هستم
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
مرسی دنیا جان
آفرین به همه مانکن ها
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
من با دو تا تکه کیت کت خوردن و ناپرهیزی های آخر هفته قبل، دوباره برگشتم به 59 کیلو.
واقعا احساس میکنم بدن آدم با تمام وجود مقاومت میکنه که وزن نیاد پایین.
البته قبلا در این رابطه مطالعه کردم و میدونم افرادی که مقاومت به انسولین دارند و PCOS هستند، که به لطف استرس های مکرر و خواب کم و ورزش ناکافی اکثرمون اسیر این مشکل هستیم، همینطوری هستند و مقاومت بسیار بسیار عجیبی نسبت به کاهش وزن دارند.
شده سموم رادر بدن انباشته کنند یا آب میان بافتی توی بدن جمع کنند، حتی اگر آب کمی بخوری ببخشید شده بدن باد و گاز تولید کنه میکنه اما وزن کم نمیکنه...
منم تصمیم ندارم به خودم بیش از حد گرسنگی بدم.
مخصوصا تو پاییز هورمونی که همون دو هفته قبل پ ریود تا روز اول هست، به شدت احساس گرسنگی میکنم. اصلا قصد ندارم خودمو اذیت کنم.