ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۰/۵/۷، ۰۶:۲۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۵/۷، ۰۶:۲۹ عصر، توسط Mari90.)
من ویتامین ب ١
ویتامین آ
کلسیم
ویتامین ث
میخورم (دو تا آخری قرص جوشانن، خیلی خوبن)
و ویتامین دی
منیزیم هم باید بخرم
البته همه اینا را هر روز نمیخورما،
آلما هر زمان خیلی ولع به شیرینی داشتی آب بخور، جلوی اشتها را میگیره. هویج بخارپز هم خوبه
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
آلما تخم شربتی برای سیر کنندگی و کم شدن اشتهاست. آب ولرم و لیمو ترش و عرق زیره هم چربی سوزی میکنه. البته اینا درصد خیلی پایینی تاثیر میزارن. اصل کار رژیم و ورزشه
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
۱۴۰۰/۵/۷، ۰۸:۰۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۵/۷، ۰۸:۱۰ عصر، توسط Almam.)
من اصلا رژیم گرفتنی انقدر محسوس لاغر میشم که همه متوجه میشن!
در کنارش پیاده روی رو هم زنده بکنم عالیه
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۰/۵/۷، ۱۰:۵۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۵/۷، ۱۰:۵۷ عصر، توسط Mari90.)
بچه ها پایه باشید هر روز بریم پیادهروی
هر یک ساعت پیادهروی چند کالری میسوزونه؟
من صبح ها میرم پیادهروی ولی بعضی روزا واقعا سخته از خواب بیدار شدن. نیاز به انگیزه بیشتری دارم.
سعی می کنم هی بدوم که ضربان قلب م بالا بره.
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
مری جون بستگی به سرعتش داره،من با نرم افزار سامسونگ هلث محاسبه میکنم، ۱ ساعتو میاره تقریبا ۳۰۰کالری
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۰/۵/۸، ۰۱:۳۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۵/۸، ۰۱:۳۴ عصر، توسط Mari90.)
خیلی متفاوت محاسبه میکنند، من با می بند یک ساعت و ربع را ٢۵٠-٢٧٠ میزنه
تو اپ زیره که میزنم یک ساعت را ۴٠٠ تا میزنم.
ولی خودم همیشه ٢٠٠-٢۵٠ حساب میکنم حالا شاید کمتر هم بسوزونم نمیدونم.
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
بنفشه جان احتمالا وزنت زیاد بالا نیست و نزدیک به کف وزنت هستی، هرچی وزن بالاتر باشه کیلوها راحت تر پایین میان ولی مثلا اگه پنجاه کیلو باشی به سختی میشه یک کیلو کم کنی...البته حرف سن که میگی درسته،من خودم قبلا سه سوته وزن کم میکردم اما الان نه، بعد اصلا اراده هم ندارم...دوباره من شدم ۶۳:/