ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
پری سیما خوبه۳کیلو کم کردی...
منم همچنان تلاشم رو ادامه میدم که این دوهفته باقی مونده تاعید یک کیلو کم کنم ...عید رو میدونم دو وعده برم خونه مامانم یک کیلو اضافه رو شاخ شه...
لعنتی شیرینی و شکلات عید رو چکار کنم...منم شکمو غصه م گرفته
فاطمه هستم
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
نه صنوبرجان عکس از بالا تنه بود...دیده نمیشه اضافه وزنم..
فاطمه هستم
ارسالها: 740
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,065 in 518 posts
تشکر Given: 1,314
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,286
پری سیما منم ۶۷ ۶۸ وزنمه. لعنتی نمیشکنه بیاد پایین. میره ۷۰ و برمیگرده.
رژیم داری؟
منم مشکل التهاب ای بی اس دارم، هر چیزی نمیتونم بخورم
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۰/۱۲/۱۴، ۰۹:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۴، ۱۰:۰۳ عصر، توسط صنوبر۷۱.)
پری سیما من فکر کنم وقتی آدم یبوست داره وزنشم بیشتر نشون داده میشه یعنی شایددمشکلت که حل بشه وزنت در اصل بیشتر کم شده باشه از اینی که الان میبینی
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
دقیقا همینطوره...من کلی تجربه دارم دراین مورد
فاطمه هستم
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
بچه ها من از دیروز به شدت خوابم میاد.. وقتیم که به شدت خوابم میاد اما وقت خوابیدن ندارم، فقط با خوردن میتونم خودم رو روی پا نگه دارم.. متاسفانه وزنم اومد روی 59!