ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۰/۱۲/۱۹، ۱۲:۱۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۹، ۱۲:۱۴ عصر، توسط Sufii.)
توی ک*ت*ل*ت آویشن، پونه، مرزه و اگه ریحون خشک داشته باشم
برای ماکارانی اویشن
برای پاستا ریحون و آویشن و پونه
جعفری خشک برا زمستون یا وقتاییکه جعفری تازه نیست و حال ندارم برم بخرم خیلی خوبه من تو سوپ میریزم،
برا کلم پلو و دلمه جعفری و ریحون و ترخون
تو ابگوشت هم شنبلیله، اویشن و ترخون (هر دفه یکیشون رو فقط میریزم و همشون خوبن)
نعنا . شوید هم که خیلی غذاها
شنبلیله توی عدسی خیلی خوب میشه
ریحون یا پونه تو خوراک گوجه بادمجون یا گوشت قلقلی
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
سلام دوستان
بچه ها من میخوام باقالی پخته درست کنم،این باقالی خشکارو باید قبل بذارم خیس بخوره؟یا همینطوی بپزم؟تا حالا درست نکردم
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
۱۴۰۰/۱۲/۲۱، ۰۹:۰۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۱، ۰۹:۰۳ صبح، توسط 2015.)
ترانه جان برای باقالی پلو میخوای یا همینطوری درست کنی بخورین؟
من تاحالا باباقالی خشک درست نکردم ولی اگه به من باشه میذارم یکی دوساعت خیس بخوره.کلا عادتمه
فاطمه هستم
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
مرسی فاطمه جونم.نه میخوام همینطوری بپزم بخوریم.منم اولین باره باقالی خشک گرفتم
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
عزیزم حداقل یه نصف روز بذار خیس بخوره و ابش رو ۲-۳بار تعویض کن
بعدم یکم دیر میپزن،تایم طولانی باید بذاری رو گاز
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه عزیزم هوا خنکه, سه ساعت اشکال نداره, رستورانا کلا میریزن توی تاپینگاشون از صبح تا شب میمونه و میریزن تو غذاها
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
بچه ها این برنج های خارجی مشکلی از لحاظ سلامتی ایجاد میکنن؟
برنجهای محسن و طبیعت
برنجهای هندی و پاکستانی