ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,296 in 182 posts
تشکر Given: 987
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,486
ممنون عزیزم
حتما این سری این ریزه کاریها را اجرا میکنم
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
سلام دخترا
غذاهای خوشمزه ای که حبوبات داشته باشه جز خورش و عدسی و آبگوشت چیا خوبه؟
مصرف حبوباتم خیلی کمه بخاطر تغذیه پسرم میخوام بیشترش کنم
ارسالها: 4
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,405 in 290 posts
تشکر Given: 314
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,409
۱۴۰۰/۶/۱، ۰۳:۱۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۶/۱، ۰۳:۱۶ عصر، توسط *آنشرلی*.)
سلام سلین جون
حمص، فلافل، انواع سوپ، انواع آش
کوکو یا ک*ت*ل*ت ، شامی
ارسالها: 218
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,058 in 183 posts
تشکر Given: 283
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
1,162
کوکو عدس و نخود
تنوع هم میشه
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
سلین جان دال عدس، خورش فاصولیه، حلیم بادنجان(با عدس و لوبیا سفید و یا نخود)
لوبیا چشم بلبلی پلو (مدل شیرازیش که با شوید هم قاطی میشه)
حتی میتونی نخود رو ابپز کنی بعد با ادویه و کمی روغن زیتون بذاری تو فر میان وعده میشه یا حتی بعنوان اسنک
نخود رو قاطی پلو هم میتونی بپزی با گوشت یا مرغ خیلیا دیدم کشمش و پیازداغ و هویجم میزنن
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
دوستای عزیزم،اگه دستور خوب و امتحان شده ای از حلوا دارید برام میذارید لطفا؟
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,032 in 168 posts
تشکر Given: 187
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,074
الهام جون اونو من پارسال با کلی زحمت با بهترین لیمو و عسب طبیعی خیلی گرون درست کردم. ولی متاسفانه تلخی پوستش طعمش رو تلخ کرده بود و با ذائقه ما سازگار نبود. هسته های لیمو رو جدا کرده بودم کامل. تلخی پوستش حتی شیرینی عسل رو هم تحت تاثیر قرار داده بود.
با اینکه که من عاشق و شیدای طعم لیموام ولی نتونستیم مصرف کنیم. دادم به مامانم.
میخواستم بگم اینو در نظر داشته باشی و اگر حساس هستید برای بار اول یک شیشه خیلی کوچیک درست کنی تا تست کنید.
من ده روزی گذاشتم بیرون بعد یخچال.
فقط باید تا سر شیشه رو کامل پر کنی لیموها بالا نیان و خراب نشن. توی شیشه هوا نباشه. روی لیموها رم کامل عسل بپوشونه تا بالا. لایه آخر عسل باشه.
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
من درست کردم ولی با شکر
عالی شد
انقدر خوشمزه اس که دلم نمیاد بخورمش خخ
دو تا دونه از لیمو ها را تو فنجون چایی میندازم طعم خیلی خوبی میده حتی یکم تلخی پوست لیمو هم لذت بخشه
من با لیمو پوست زرد که پوستش نازک تره درست کردم. لیمو ها تازه تازه نبودن چند روز گذاشتم تو فضای خونه روی پارچه که گاز پوستشون بره
هسته ها حتما جدا کنید. ورق ورق نازک برش بزنید
لایه لایه شکر و لیمو ریختم
سه روز جلوی آفتاب با درب بسته
بعد یکی دو ماه در یخچال
اگر لیمو ها و ظرفش کامل خشک باشند اصلا کپک هم نمیزنه