ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
من میرم لوازم قنادی ها ارد شیرینی میگیرم باهمونم خمیر درست میکنم،مشکلی نبوده.
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، نسیمه جااان
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
سلام
کوکوها مخصوصا کوکوی سیب زمینی رو چجوری درست میکنید که وا نمیره ؟
و به تابه نمیچسبه؟
مراحلش رو میگید لطفا
و چه سبزی یا ادویه ای استفاده میکنید
ممنونم
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
شیدا جان کوکو سیب زمینی رو به دو روش درست میکنم من
یکیش به این صورته که سیب زمین خام رو تقریبا ۴ تا بزرگ رنده ریز میکنم ، میشورم ،خوب فشارش میدم آبش بره،بعد یه پیاز رنده درشت میکنم و آبشو میگیرم،یه تخم مرغ ، ادویه هم : پودر سیر،نمک،فلفل سیاه،کمی زردچوبه،زعفران،پودر پاپریکا،پودر زنجبیل میریزم، چرخکرده هم دوس داشتی میریزی توش،بعدش تو دستم شکل میدم و سرخ میکنم تو روغن داغ
یکیشم ۴ تا سیب زمینی بزرگ آبپز میکنم،میذارم خنک شه،دوباره یه پیاز رنده درشت میکنم،آبشو میگیرم،یه تخم مرغ ،همون ادویه های بالا، این دفعه آرد سوخاری هم بهش اضافه میکنم تقریبا دو قاشق سر پر، بعد میذارم تو یخچال کامل خنک شه،بعد ش تو روغن داغ سرخ میکنم، شعله ش هم نباید خیلی زیاد باشه،متوسط رو به کم
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۵/۳۰، ۰۱:۱۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۳۰، ۰۱:۱۹ صبح، توسط شیدا.)
ممنونم عزیزم، در ماهیتابه رو میذاری موقع سرخ کردن کوکوها؟
من نمیدونم چه موقعی باید در تابه رو گذاشت! و آیا دمکنی برای اینکه بخار نریزه روی کوکوها لازمه؟!
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
شیدا جون این کوکو ها که من گفتم تو دستم مثه ک*ت*ل*ت شکل میدم و میندازم تو ماهیتابه و نیاز به گذاشتن در نداره ، فقط سیب زمینی خام رو شعله ش باید ملایم باشه که توشم بپزه و مشکل وا رفتن هم نداره خیلی
ولی مثلا کوکو سبزی ، یا کوکو لوبیا سبز وقتی ریختی تو ماهیتابه تو روغن داغ، بلافاصله درشو میذاری تا کوکو خودشو بگیره ، دمکنی هم نمیخواد،وقتی طرف دیگه شو میخوای سرخ کنی درشو برمیداری تا بخارش کشیده شه
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
من کوکو سیب زمینی رو با سیب زمینی پخته شده درست میکنم و به تعدادی توش تخم مرغ میزنم که نه خیلیی مایع باشه نه خیلی سفت یه حالت روون داره نه شله خیلی نه سفت و وا نمیره راستش من پیاز نمیزنم بهش
یه چیزی که من از یوتاب یاد گرفتم این بود کهمیگفت اگر سیب زمینی خیلی پخته بشه بعد بندازیش توی روغن خیلی روعن زیادی جذب میکنه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، شیدا
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
صنوب یعنی سیب زمینی رو نیم پز کنیم؟ این سری امتحان میکنم حتما ، من نمیدونستم
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو