ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
دنیا جان ممنون بابت دستور فقط میشه با پودر زردچوبه هم درست کرد؟؟؟؟به جز گلوگیر بودنش تو خاصیتش تاثیری داره؟؟؟
من که وزنم استپ کرده دیگه کلافم فقط سایز کم میکنم وزن خیر
از امروز برخلاف میلم ی رژیم ۷ روزه قراره بگیرم ببینم از استپ در میام یا نه بر پایه پروتئینه چون چندین ماهه گیاه خوار بودم به نظرم شوک خوبی بده
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
میس شین جان پودر زردچوبه تو آب حل نمیشه که.. میشه؟
برا استپ وزنیت آب کرفس بخور ناشتا.. یا شب یک قاشق سرکه سیب بخور و بخواب..
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
سلین من به شخصه انگیزم لباس هایی که بعد زایمانم تنگ شدن همه هم نو هستن دلم نمیاد رد کنم بره گزاشتم جلو دست که بشن انگیزه برام
یا لباس های تنگ میپوشم تا تو آیینه قلمبه سلمبه هامو ببینم شکنجه بشم خخخ
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin.
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
۱۴۰۱/۸/۹، ۰۶:۴۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۹، ۰۶:۴۴ عصر، توسط maryam_na.)
بچه ها از بعد زایمان، بعد هشت هفته میشه دوباره ورزشو شروع کرد؟ من سر دخترم فقط شکمم بزرگ شد ولی این بارداریم پاهام که هیچ وقت توپول نمی شدم توپول شده و خیلی ناراحتم. یه شلوار داشتم که همیشه برام خیلی بزرگ بود و سر بارداری دخترم بازم برام بزرگ بود. دو سه روز پیش گفتم بذار تستش کنم و از رونهام بالا نرفت و دیگه قشنگ حس کردم هیکلم ترکیدههه. ندا آکادمی دیدم رژیم و ورزش شیردهی هم داره، کسی امتحانش کرده تا حالا؟
آره میس شین، واقعا اون لباسها خوب حال آدمو می گیرنو آدمو تکون میدن. من سینه هامم سر این بارداری بزرگ شده و باز الان یکم آب رفت، اواسط بارداریم می خواستم برم کلاس آکوافیتنسو مایو دو تیکه زمان بارداری دخترمو رفتم تست کنم، دیدم نصف سینه امو فقط توش می رفت.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• miss shin
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۱/۸/۹، ۰۸:۵۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۹، ۱۰:۱۶ عصر، توسط Celin.)
میس شین جان تغییر وزن و سایز نداشتم نمیدونم چرا من ۶۳.۶۰۰ موندم گیر کردم از وقتی یادمه همین وزنم
فقط بعد زایمان تا ۵۸ کم کردم
عقد و عروسیم هم از استرس ۶۰ شدم
دوست دارم ۶۱ بشم
الان دور سینه ۹۴
کمر ۷۸
باسن ۹۶
قبل بارداری با همین وزن دور باسنم ۱۰۲ بود
دوست دارم وزنم کمتر بشه با این تند تند غذا خوردنا نترکم وزنم بالا بره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin.
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
۱۴۰۱/۸/۹، ۰۹:۴۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۹، ۰۹:۴۲ عصر، توسط maryam_na.)
فعالیتتو بیشتر کن سلین، اون قدری اضافه نداری و به مرور کم می کنی و یکیم شیرینی جات کمتر بخور اگه اهلش هستی.
من از بعد ۳۵ قشنگ متابولیسمم یه چیز دیگه شد و خیلی زودتر وزن می گیرم. قبل بارداری با دوچرخه سواری و پیاده روی وزنمو کنترل می کردم و تاثیرشو حس نمی کردم چون کلا من همیشه خوش خوراک بودم. تو بارداری یه مدت استراحت داشتم و یه ۲-۳ ماهی عملا از خونه بیرون نرفتمو قشنگ تاثیر کم فعالیتیمو دیدم و خیلی وزن گرفتم اون مدت با اینکه غذام اصلا از قبل بارداری بیشتر نشده یا زمان بارداری دخترم خیلی بیشتر می خوردم ولی فقط شکمم به خاطر بچه بزرگ می شد و بعد زایمانمم یه دو هفته بعدش شدم وزن قبل زایمانم ولی سر پسرم به جز شکم جاهای دیگه امم قشنگ پر شده به خاطر کم شدن فعالیتم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin.
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مریم جونم میتونم بپرسم چقد تو بارداری اضافه کردی ؟
وای من خیلی از چاقی بدم میاد ...
استرس دارم شکمم بزرگ شه ،میتونم باهاش ارتباط بگیرم چند ماه یا نه ...
همین الان همکارا بهم میگن تپل شدی ،دوس دارم دست بندازم دهنمو جر بدم

حس میکنم استخوان لگنم پهن تر شده
۳۰ نه هامم انگار میخاد بترکه ،فک کنم تا آخر آبان یه سایز اصافه کنم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• maryam_na
ارسالها: 148
موضوعها: 0
تشکر Received:
258 in 97 posts
تشکر Given: 40
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
325
نسیم جون ترکوندی دختر یادمه از همون اول تووو کارِ مدلینگ بودی حسابی باربی شدی
من ۲ماهه دارم تلاش میکنم از ۵۲ بیام مثل تو بشم اصلا تکون نمیخورم رفتم یه کره ی بادوم زمینی ویژه خریدم