ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
آبگینه جان شیرجوش هم کارسازه
هم کوچیکه زود جوش میاد هم سرو صدا نداره بنظرم
دمنوش رو داخل لیوان دردار بریز اب جوش بریز،درشو بذار تو لیوان دم کنه
شب قبل از خواب لیوان و دمنوش و شیرجوشت رو حاضر بذار
صبح فقط زیر گاز روشن کن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، آبگینه
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received:
2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
باشه عزیزم
اما صبح خونه ساکت بازم فک کنم صدای گاز روشن کردن تو خونه می پیچه ، فلاسک هم امتحان میکنم
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Pari، youtab
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
دخترها خوبین؟ منکه هرزمان هواآلوده است یعنی مفصل هام ورم می کنند.. از تو تیغه پشتم درد میریزه پایین تا ناحیه لگن و زانوهام.. ولی خب خوشبختانه به نیمساعت ورزش صبحم پایبند موندم.
خبر خوب اینکه جدیدا میتونم کمی گرسنگی و هندل کنم. قبلنا تا حس گرسنگی میکردم باااید یه چیزی میخوردم.. یعنی حس میکنم بدنم یه سوخت و ساز ضعیفی پیدا کرده... قبلا سوخت و سازش در حد صفر بود..
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، Heven، youtab
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
۱۴۰۱/۹/۲۲، ۱۰:۵۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۲، ۱۰:۵۳ صبح، توسط پروانه ابریشم.)
گفته بودم که دختر دمنوش خوره قهاریه
ما یه کابینت فقط واسه دمنوش گذاشتیم
دمنوش صورتی اسمی که دختر واسش گذاشته
ریحون بنفشا دم میکنید بنفش میشه و آبلیمو که بریزید میشه صورتی
دمنوش به و سیب و گل محمدی و دارچین هر بار یکیشا کم و زیاد میکنم
دمنوش پونه وآویشن و بنفشه
بابونه
4گل
چای آلبالو
گل گاو زبون و لیمو عمانی
چای ترش
به لیمو
نعنا فلفلی
من پوست پرتقالم خشک میکنم تو چای سیاه میندازم خوش عطر میشه
من اگه عصرا خونه باشم دم میکنم رو بخاری میذارم بعد شامم یه فنجون ازش میخوریم
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
پروانه وسوسه شدم این بار که رفتم جای خونه مامانم بخرم این دمنوشهایی که گفتی رو.منم خیلی دوست دارم دمنوش رو
فاطمه هستم
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received:
2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
یوتاب اوتمیل امتحان کردی؟؟
شده من شکمم یه هفته کار نکنه بعد خوردن اوتیمل مخصوصا با هلو رهسپار دسشویی میشم
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
راست میگی آبگینه ؟
میذاری دستورشو چجوری درست میکنی

پسر دو ساله من
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
یوتاب جان خاکشیر و با آب داغ باید درست میکنی؟