ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
۱۴۰۰/۷/۱۱، ۰۳:۱۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۱، ۰۳:۱۴ صبح، توسط **ماهور**.)
آیسان به ازای هر کیلو از وزنت بین ۱ تا ۱.۵ گرم پروتئین لازمه. ۲ گرم به ازای هرکیلو مخصوص بدنسازای حرفه ایه که هر روز وزنه میزنن.
من پروتئینمو وزن و محاسبه نمیکنم ولی حواسم هست تو هر وعدم پروتئین باشه. البته یه وقتام از دستم درمیره
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۰/۷/۱۱، ۰۹:۱۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۱، ۰۹:۱۲ صبح، توسط Sufii.)
آیسان جان من قبلا با کرفس کالری شماری میکردم و میزان پروتیین رو میزد من فقط زمانی پر میکردم که مرغ یا ماهی یا جوجه یا گوشت تیکه ای و ماهیچه یا نهایت سینه مرغ اب پز تو غذام بود... و دال عدس هم متوجه شدم پروتیینش بالاست...تخم مرغ هم اگه روزایی میخوردم عالی میشد دیگه...بقیه غذاهای ایرانی متاسفانه بیشتر چربی و کربوهیدراتن و پروتیین مورد نظرو تامین نمیکنن...
بچه ها منم کالری شماری نمیکنم دیگه ولی سعیم بر خوردن سالمتر و همینطور کمتر خوردنه...من قبلا صبحونه زیاد میخوردم ولی الان سعی میکنم بیشتر از دو کف دست نون نخورم...شبا هم زودتر و سبکتر و اگه گشنه نباشم اصلا نمیخورم...
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۰/۷/۱۱، ۰۹:۳۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۱۱، ۰۹:۳۳ صبح، توسط Mari90.)
بچه ها شما چطور جلوی نون تازززه و پنیر مقاومت میکنید !!
رفتم نون خریدم یه عالمه با پنیر خوردم هرچند که صبحانه میخواستم اوتمیل بخورم!
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
منم در برابر نون تازه و همچنین شیرینی خامه ای هیچ مقاومتی ندارم و تا تموم نشه از پای نمینشینم!!!!
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 198
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,531 in 204 posts
تشکر Given: 570
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,535
به نظر من بدون استفاده از پروتیین بار یا پودر پروتیینی 1.5 برابر وزن بدنی که میگن نمیشه پروتیین رو پر کرد.. مگه هم صبح تخم مرغ بخوری.. هم ظهر و شب مرغ !!!
الهی و ربی من لی غیرک...
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
کیانا جان دقیقا باید سینه مرغ رو بهر نحوی شده بخوری یا جوجه یا اب پز تا تو زرشک پلو...کم هم نباشه قشنگ نصف سینه یک مرغ حداقل...
ارسالها: 1,127
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,809 in 680 posts
تشکر Given: 4,786
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
آره بچه ها دقیقا هر روز باید مرغ یا ماهی با تخم مرغ خورد تا پروتئین تامین بشه اونم زیاد البته حبوبات هم مثل عدس پروتئینش زیاده چیزهای دیگه هم مثل کره بادام زمینی هم پروتئینش زیاده ولی هیچی مثل همون گوشت ومرغ نمیشه