ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
منم چند وقته بخاطر پلی کیستیک بودنم رعایت میکنم
5 کیلو لاغر شدم
68 بودم الان شدم 63
قدم 68
قند خونم از 100 شده 94
ارسالها: 711
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,397 in 502 posts
تشکر Given: 1,956
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,663
منکه از وقتی چند نفر بهم گفتن لاغر شدم انگیزم خیلی بیشتر شده
دیشب حواسم بود شب برنج نخوردم
ولی حس میکنم این کلاس یوگا هم بی تاثیر نبوده خیلی حرکاتش سخته
آخر هفته وزن کنم ببینم چی میشه
هرروزم صبح قهوه میخورم شنیدم خوبه واسه لاغری
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
بچهها به نظرتون برای قد ۱۷۰ ۱۷۱ چه وزنی خوبه؟ و چه سایزی؟
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
شیدا بنظرم ۶۵تا ۶۸ ایده آل باشه .سایز رو نمیدونم فک کنم ۴۰ باشه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
به نظر من ۵۸ تا ۶۲.به فرم بدن بستگی داره.سایز ۳۶ یا ۳۸.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
صبحانه: ۱ عدد نان تست پروتئینی + ۱ تخم مرغ+ پنیر کفیر ۱ ق م
میان وعده: ۱۰ عدد بادام پوست گرفته+ ۲ تا گردو
نهار: نصف سینه مرغ گریل+ ۷ ق برنج قهوه ای + ۲ ق نخود فرنگی پخته+ سبزی خوردن
میان وعده: چای+۲ تا خرما ( ارده و کنجد)
شام: لوبیا سبز پخته
۸ لیوان اب+ ۴۵ دقیقه پیاده روی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، tinaaa91، شیدا
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
آفرین بچه ها. منم دیگه تو وضعیت فعلی و رفت و آمد ها بخاطر عیادت مامان امکان تهیه خوراکی ها طبق لیست مو ندارم. ولی امروز کشیدم بعد از صبحانه 55.5.
بعد از اتمام افسردگیم فکر میکردم دیگه عدد زیر 60 و نمیتونم رو ترازو ببینم. الان خیلی راضیم.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• tinaaa91، شیدا
ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
بچه ها ما چند تا هدف جدید تعیین کردیم که بهش به عنوان “رژیم” نگاه نکنیم بلکه تغییر لایف استایل…برای شما هم میذارم شاید بهتون ایده بده:
۱. ۵-۶ روز تو هفته ورزش سنگین
۲. حذف قند و شکر مصنوعی…مگر تو مهمونی اونم اگر شیرینی خاصی بود!
۳. ۵-۶ روز در هفته پباده روی(۳ روز یک کیلومتر،۳ روز ۵ کیلومتر،هدف نهایی ۱۰۰۰۰ قدم در روز)
۴. فست ۱۶ ساعته
۵. تا ساعت ۹:۳۰ شام خورده بشه
۶. استراحت به اندازه(شب به موقع بخوابیم،چون خپابمون کاملا بهم ریخته)
چندتا کاری که میخوام حذف کنم:
-هرروز روی ترازو نرم فقط یک بار در ماه و در زمان گزارشگیری
-کالری شماری نکنم
-خودمو محدود نکنم تو خوردن غذاهای ایرانی(منظورم غذاهای پرچرب و فست و فود نیست)
-برای غذا خوردنم عذاب وجدان نداشته باشم
تمام…
الان بهش توجه کردم این اولین اهدافم تواخرین سال دهه سوم زندگیمه…نمیخوام این دهه رو با ناراحتی و عذاب وجدان نسبت به بدنم و غذا خوردن تموم کنم!
همینکه کنارهمیم کافیه…