ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
م سی که گفتی ارزو جون 
...
ابگینه تا چشم باز کردی دمنوشو بذار بعد برو دستشویی تا حاضر بشی 1ربع میشه دیگه
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven، آبگینه
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
بچه ها چند تا دم نوش خوشمزه بگید
به غیر از آویشن و دارچین و هل و به لیمو
چای کوهی و دم نوش نعنا فلفلی طعمش خوبه؟
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
چای کوهی ارزو طعم خاصی نداره به نظرم،منم نعنا فلفلی دارم ولی تاحالا درست نکردم.با چایی خوردم بد نبوده.
تو درست کنی تنها تو لیوان دمنوش میذاری بمونه یه ربع؟!
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۹/۲۱، ۰۶:۲۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۱، ۰۶:۲۱ عصر، توسط صنوبر۷۱.)
بچه ها مگه دمنوش خوشمزه هم داریم؟  ) من فکر میکردم دمنوش حالت دارویی داره.
آرزو جان من فقط هل و دارچین دوست دارم که اونم به چای بزنم نه اینکه تنهایی دم کنم بخورم.
بچه ها شما خیلی سالم میخورین اصلا عذاب وجدان گرفتم.
چای کوهی من برای شوهرم دم کردم فکر کنم یه مقدار تلخه آرزو
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven، youtab، مینو
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received: 11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
والا ما کلا یک مدل دمنوش میخوریم که ترکیب گل گاو زبون+ سنبل الطیب+ نبات+ لیمو عمانی هستش. گاهی به لیمو هم میریزم.
تو چای هم یه تیکه دارچین+ دوتا دونه هل+ چند پر بهار نارنج میریزم. یه وقتا هم غنچه گل محمدی هم قاطیشون میندازم ولی بعد ۵ دقیقه برمیدارم که مزه گلاب نگیره.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
۱۴۰۱/۹/۲۱، ۰۸:۱۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۱، ۰۸:۱۵ عصر، توسط Heven.)
(۱۴۰۱/۷/۱۶، ۰۶:۵۰ عصر)youtab نوشته است: اره ستی باید اینکارو واقعا انجام بدم کلا دیگه
(۱۴۰۱/۹/۲۱، ۰۶:۱۵ عصر)2015 نوشته است: چای کوهی ارزو طعم خاصی نداره به نظرم،منم نعنا فلفلی دارم ولی تاحالا درست نکردم.با چایی خوردم بد نبوده.
تو درست کنی تنها تو لیوان دمنوش میذاری بمونه یه ربع؟!
آره فاطمه جان من آویشن و چوب دارچین و هل رو درست کردم ولی نعنا فلفلی نخوردم
صنوبرجان دم نوش به خشک شده و سیب خشک شده خیلی خوشمزه اس من خیلی دوست دارم
دیروز پریود شدم به جای خوردن مسکن دمنوش آویشن و دارچین و هل و عسل خوردم کلا آرومم کرد دیگه نیاز به مسکن نداشتم
صنوبر جان عذاب وجدان نگیر من بعضی اوقات میزنم جاده خاکی نمیزارم هوس چیزی به دلم بمونه
ماهور هر روز این دم نوشا رو میخوری؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• صنوبر۷۱
ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
من این دمنوش رو بعضی اوقات شبها میخورم
هم ارامش بخشه هم مزه اش خوبه
*ترکیب گل سرخ+سنبل طیب+اویشن+رزماری
*گل گاو زبون هم همیشه با یه تکه لیمو عمانی دم میکنم خیلی خوشمزه میشه،به خوشمزگی نبات نیست ولی خب نبات هم سالم نیست
*چای ترش هم اگر مزه ترشی دوست داری
من گاهی اوقات خیلی کم با به لیمو قاطی میکنم
*گل محمدی+به لیمو خوشمزه اس
*عناب و دارچین و بابونه
*آویشن و دارچین
من گاهی اوقات اصلا بخوام چای سیاه شیرینتر از نرمالش بشه دارچین رو بیشتر میریزم…انگاری نبات ریختی واقعا شیرینش میکنه
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received: 11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
ترکیب چای رو هروقت چای درست کنم میخوریم. دمنوش گل گاو زبون رو نه، مثلا ماهی ۳-۴ بار.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
آرزو جان مرسی یاد به نبودم اتفاقا به دوست دارم یادم باشه بگیرم ممنون
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received: 2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
یوتاب چای ساز بخوام روشن کن مامان اینا بیدار میشن ، مخصوصا مامان بیدار بشه دیگه خوابش نمی بره
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven، youtab
|