ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
ندا من گردن میذارم بسیار خوشمزه و لذیده
سردست هم میتونی بذاری
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
من درست میکنم. اول شوید خشک رو با مقدار معقولی کره تفت بده (اگر شوید تازه هم بزنی قاطیش ترکیبی خوب میشه)، بعد سیر پورهشده رو اضافه کن، با حرارت کم کار کن. بعدم باقلا رو بریز توش (دیفراست شده باشه) تفت بده، بعد نصف استکان آب جوش به اضافه نمک و کمی فلفل و زرچوبه بهش اضافه کن و زیرش رو کم کن و درش رو بذار. وقتی به غلظت خوبی رسید و جا افتاد و باقلاشم پخته بود (اگر نپخته بود میتونی آب جوش اضافه کنی و بذاری باز جا بیفته)، دو یا به تعداد نفرات تخممرغ رو در قسمتهای مختلف ماهیتابه روی باقلاها بشکون و شعله رو متوسط بذار و اول یک دقیقه در ماهیتابه رو هم ببند و بعد سریع برش دار و بذار یکی دو دقیقه دیگه هم تخممرغ رو شعله باشه. کلاَ ۳ دقیقه بیشتر تخممرغ رو حرارت نباشه. بعدش سریع برش دار از رو گاز و بذار کنار، درشم باز باشه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مرسی ستی جون. ببین مقدار شوید و برای دو پیمانه باقلی میگی بهم؟ نمیدونم چرا حالت خورشتی نمیشه. حالت املت میشه.
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
دنیا جان تخم مرغشو زیاد نمیزنی؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۹/۱۲، ۰۴:۰۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۱۲، ۰۴:۰۷ عصر، توسط Donya.)
ندا جون گردن و ماهیچه خیلی عالی میشه. بویژه اگر استخون های قلم شم بذاری تو قابلمه که استاک گوشتش غلیظ بشه..
راسته هم میشه ولی معمولاراسته رو برای کباب چنجه استفاده میکنند.
صنوبر جان پنج تا تخم مرغ توی دو تا پیمونه باقلی با حدود پنج تا قاشق شوید خشک و دوتا حبه سیر... با دو تا قاشق غذاخوری روغن.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، صنوبر۷۱
ارسالها: 148
موضوعها: 0
تشکر Received:
258 in 97 posts
تشکر Given: 40
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
325
۱۴۰۱/۹/۱۲، ۰۴:۱۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۱۲، ۰۴:۱۴ عصر، توسط پناه.)
منم به همین ترتیبی که ستی لیته گفت درست میکنم عطر شوید و سیر که توی خونه میپیچه عالیهههه سیرشم زیاد میزنم غذاییه که سریع آماده میشه
۵تا تخم مرغ زیاده دنیا جان
خب نذار خیلی آبش کشیده بشه که مثل املت بشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مرسی پناه جون. اگر درست کردی برام بگو چقدر شوید چقدر تخم مرغ چقدر آب و چقدر روغن... خورشتی طوری بشه..
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
ندا منم با گردن و ماهیچه درست میکنم
...
بچه ها این ترکیبی که ستی گفت ماست و سبزی و پیازچه من درست کردم اصلا نگم که چقدر خوب بود
من توش ریحون، نعنا، شوید، جعفری، گشنیز و گیازچه زیااادی ریختم و ریز خورد کردم

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ستیلیته