مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 499
» آخرین عضو: Negin
» موضوعات انجمن: 437
» ارسال‌های انجمن: 138,392

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 267 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 265 مهمان
Bing، Google

آخرین موضوع‌ها
امروز غذا چی داری (۱) ++ب...
انجمن: امروز غذا چی دارم
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۴/۲، ۰۲:۳۷ عصر
» پاسخ: 5,662
» بازدید: 2,371,779
محصولات مراقبتی پوست و بد...
انجمن: سلامتی، زیبایی و تناسب اندام (پوست و مو - ورزش - تغذیه - سلامت روح)
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۲۰، ۰۸:۵۳ عصر
» پاسخ: 299
» بازدید: 128,915
تبادل نظر درباره ی خرید ط...
انجمن: الان چی ترنده؟
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۴، ۰۸:۳۴ صبح
» پاسخ: 206
» بازدید: 104,431
چکاپ های پزشکی خانواده
انجمن: تبادل نظر درباره ی پزشکان مختلف
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۰:۴۹ صبح
» پاسخ: 44
» بازدید: 24,028
خريد خانه
انجمن: کارهای مرتبط با مدیریت منزل
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۰:۳۴ صبح
» پاسخ: 587
» بازدید: 254,579
کاش قبل از مادر شدن می دا...
انجمن: والدگری
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۲:۴۴ صبح
» پاسخ: 147
» بازدید: 101,877
مدیریت هزینه ها
انجمن: کارهای مرتبط با مدیریت منزل
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۴۶ صبح
» پاسخ: 195
» بازدید: 105,026
غذای کودک
انجمن: والدگری
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۲۶ صبح
» پاسخ: 2,063
» بازدید: 925,642
ایده های پذیرایی
انجمن: مهمان نوازی من
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۳۳ عصر
» پاسخ: 26
» بازدید: 8,332
عکس کیک و شیرینی هایی که ...
انجمن: کیک
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۳۲ عصر
» پاسخ: 137
» بازدید: 104,796
عکس و قیمت و محل جدیدترین...
انجمن: الان چی ترنده؟
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۲۷ عصر
» پاسخ: 70
» بازدید: 50,905
امروز غذا چی داری؟ (با عک...
انجمن: امروز غذا چی دارم
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۲۲ عصر
» پاسخ: 288
» بازدید: 243,241
انواع مزه دار کردن گوشت م...
انجمن: تهیه و نگهداری مواد اولیه
آخرین ارسال توسط: Rose
۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۲:۴۵ عصر
» پاسخ: 45
» بازدید: 20,777
پرسش و پاسخ آشپزی
انجمن: پخت و پزهای من
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۳:۳۸ صبح
» پاسخ: 1,241
» بازدید: 615,724

 
  کیک پرتقالی
ارسال کننده: نسیمه جااان - ۱۴۰۰/۱۰/۷، ۰۳:۵۲ عصر - انجمن: کیک - پاسخ (5)

یک کیک خوشمزه ،با بافتی نرم
مناسب عصرونه

۲ پیمانه آرد سفید
۲ قاشق چایخوری بکینگ پودر
آب پرتقال نصف پیمانه
روغن نصف پیمانه
شکر بسته به ذائقه از نصف پیمانه تا ۱ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
رنده پوست پرتقال ۲ قاشق چایخوری

آرد و بکینگ پودر ۳ بار الک میکنیم، تخم مرغ ۲ دقیقه با دور تند میزنیم بعد شکر رو اضافه میکنیم و ۳ دقیقه دیگه میزنیم ،آب پرتقال و روغن و رنده پوست پرتقال رو اضافه میکنیم و در حد مخلوط شدن هم میزنیم
طی ۳ مرحله آرد رو اضافه میکنیم و با لیسک فولد میکنیم
توی قالب میان تهی ۲۰ ک دیواره و کف رو چرب کردیم میریزیم
توی فر با دمای ۱۶۰ درجه به مدت ۳۰اای۴۰ دقیقه


[تصویر:  20211228_010358868_z352.png]

چاپ این مطلب

  دستور انواع ساندویچ های خوشمزه
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۱۰/۷، ۰۱:۲۴ عصر - انجمن: آشپزی غربی - پاسخ (21)

Heart Heart Heart Heart Heart

چاپ این مطلب

Thumbs Down عکس ست لباسامون برای بیرون
ارسال کننده: Sadaf_khanom - ۱۴۰۰/۱۰/۳، ۱۰:۴۵ عصر - انجمن: هنری - پاسخ (10)

سلام بچه ها
میتونید تواین تایپیک عکس از ست هایی که میزنیدبرای بیرون رو بزارید
تاهم ایده باشه هم اینکه تبادل نظر کنیم چیو با چی ست کنیم!

چاپ این مطلب

  کیک ساده (همه کاره)
ارسال کننده: نسیمه جااان - ۱۴۰۰/۹/۳۰، ۰۲:۵۱ عصر - انجمن: کیک - پاسخ (24)

کیک ساده (همه کاره)
این کیک واسه همه چی میشه استفاده شه ،کاکائو بزنی ،مغز بهش اضافه کنی یا برای خامه کشی استفاده کنی .
۴ عدد تخم مرغ
۱۸۰ گرم آرد و یک قاشق مرباخوری بکینگ پودر ۳ بار الک شده
۴۰ گرم آبجوش و ۴۰ گرم روغن مایع
شکر ۱۵۰ گرم
وانیل مقداری
اگه خواستی شکلاتی باشه ۳ قاشق پودر کاکائو اضافه کن و از آرد ۳ قاشق کم کن
تخم مرغ و وانیل رو ۲ دقیقه با دور تند میزنیم،به صورت بارانی شکر اضافه میکنیم ۳ دقیقه دیگه میزنیم، بعد آبجوش و روغن رو اضافه میکنیم و مخلوط میکنیم
مخلوط آرد رو اضافه میکنیم توی ۳ مرحله و با لیسک فولد میکنیم توی قالب میریزیم ک چرب کردیم از قبل ،قالب ۲۲ سانت میان تهی یا ۲۰ سانت معمولی
توی فر ۱۸۰ درجه به مدت نیم ساعت
میزان شکر رو میتونید کم و زیاد کنید بسته به ذائقه ،اگه برا خامه کشی هست که ۱۱۰ گرم شکر کافیه
اگر مغزیجات اضافه میکنی ،اول توی یه قاشق آرد بغلتانید بعد به مخلوط کیک اضافه کن که ته نشین نشه مغزیجات


[تصویر:  20210712_231045962_9if0.png]

چاپ این مطلب

  تبادل نظر درباره ی مراسمات
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۲۸، ۰۸:۳۸ عصر - انجمن: مناسبت ها - پاسخ (49)

Heart Heart Heart Heart Heart

چاپ این مطلب

  عکس طلاهای خودمون
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۲۴، ۰۹:۴۵ عصر - انجمن: الان چی ترنده؟ - پاسخ (32)

می تونید عکسای طلاهاتون رو بذارید اینجا Heart

چاپ این مطلب

  تبادل نظر درباره ی خرید طلا
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۲۴، ۰۴:۱۶ عصر - انجمن: الان چی ترنده؟ - پاسخ (206)

سلام بچه ها
من میخوام از این مدل دستبندها بگیرم، اما طی تحقیقاتم فهمیدم ممکنه توش اصطلاحا چیزی به اسم فنر باشه که طلا نیستش...
از کجا میشه فهمید که مرکزشم از طلاست یا نه؟
نمیخوام موقع مثلا فروش، بگن خانم این نصفش طلا نیست...
ولی تقریبا هیچی دیگه فعلا به دلم نمیشینه...
خارجیاش گویا با پیچ و یه پیچ گوشتی میاد... ولی اولا اونقدر هزینه رو ندارم، ثانیا اگه داشته باشمم نمیدونم از کجا باید خرید و دیگه همین چفتی خوبه به نظرم... حتی پیچ به نظرم ممکنه آدم رو اذیت کنه...
انگشترشم وسطش ممکنه طلا نباشه؟
[تصویر:  cartier-love-bracelet-2.jpg]

چاپ این مطلب

Heart برای سفر، کجای گیلان رو پیشنهاد میدید؟
ارسال کننده: شیدا - ۱۴۰۰/۹/۲۳، ۱۱:۴۳ عصر - انجمن: بررسی راه ها و روش های مختلف مسافرت و رسیدن به مقصد - پاسخ (9)

سلام دوستان.من هفته بعد و موقع شب یلدا یه سفر یکی دو روزه میخوام برم گیلان.کدوم شهر بهتر و زیباتره و دسترسی خوبی داره؟ به دریا هم نزدیک باشه و کلا جایی باشه که خوش بگذره؟ 
بعد از چه سایتی جا رزرو کنم؟جاباما و دیگه چه سایتهایی معتبر و خوبه؟

چاپ این مطلب

  عکس های شب یلدای خودمون
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۲۳، ۰۶:۱۷ عصر - انجمن: مناسبت ها - پاسخ (18)

سلام سلام

اینجا می تونید عکس میزها و پذیرایی ها، تزئینات و مطالب مرتبط با یلداتون رو بذارید دوستان جان

خودم با عکس پارسال شروع می کنم که این پذیرایی های توی تخته سرو مد شده بود... 
من چون صفحه ی اینقدر بزرگ نداشتم، روی صفحه ی میز مطالعه ی زمینی که داشتیم چیدم و یکم کنترلش بخاطر پسرم سخت بود ولی شخصا خیلی دوستش داشتم... از میز و اینها هم خیلی راحت تر شد... 
هم مقادیر و تعداد کم بود، هم همه چیز بود (تنوع رو بیشتر از حجم می پسندم کلا) و دنبال چیزی نمیخواستم برم یا یادمون رفته باشه...
امسالم دوست دارم همینجوری بچینم... 

[تصویر:  r4722_photo_2021-12-14_16-00-24.jpg]

[تصویر:  t287587_photo_2021-12-14_16-07-35.jpg]

برای غذای امسال هم یه چیزی توی اینستا دیدم و الهام گرفتم...
ما یه دونه هیتر داریم صفحه گریل بذارم روش و چند مدل کباب مزه دار کنم و بزنم به سیخ و بشینیم دور هم هر کس هی چی می خواد بذاره روش و کباب کنه...

اگه بشه اجراییش کنم و راحت باشه، شاید بیشتر از این روش استفاده کنم Big Grin

چاپ این مطلب

  ایده های شب یلدا
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۲۳، ۰۱:۰۴ عصر - انجمن: مناسبت ها - پاسخ (68)

سلام دوستان
من بعد از دیدن قیمت های پکیج های شب یلدای رستورانی، گفتم یه تاپیک بزنیم تا ایده هایی پیدا کنیم که یه شب یلدای شیک دورهم داشته باشیم...
این تاپیک مال ایده هاست... ایده های پذیرایی، لیست غذاها، دکور یلدایی و حتی سرگرمی های مرتبط
اگه دستور خاصی بلدید، بذارید توی تاپیکش و به همدیگه لینک بدید تا همیشه کنار هم بتونیم به ایده و دستورا دسترسی داشته باشیم

مرسی از همه ی شما عزیزانی که همکاری می کنید Heart Heart

اولین قدم یه پذیرایی خوب، تهیه ی لیست مناسبه... یعنی بدونیم چیا میخوایم درست کنیم و تمام موادش رو تر و تازه تهیه کنیم و توی خونه باشه... پس اول انتخاب کنید چی میخواید درست کنید، بعد دستور تهیه و موادش رو ببینید و برید خرید... بقیه اش دیگه کاری نداره...

چاپ این مطلب