مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 499
» آخرین عضو: Negin
» موضوعات انجمن: 437
» ارسال‌های انجمن: 138,392

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 266 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 263 مهمان
Baidu، Bing، Google

آخرین موضوع‌ها
امروز غذا چی داری (۱) ++ب...
انجمن: امروز غذا چی دارم
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۴/۲، ۰۲:۳۷ عصر
» پاسخ: 5,662
» بازدید: 2,371,772
محصولات مراقبتی پوست و بد...
انجمن: سلامتی، زیبایی و تناسب اندام (پوست و مو - ورزش - تغذیه - سلامت روح)
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۲۰، ۰۸:۵۳ عصر
» پاسخ: 299
» بازدید: 128,915
تبادل نظر درباره ی خرید ط...
انجمن: الان چی ترنده؟
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۴، ۰۸:۳۴ صبح
» پاسخ: 206
» بازدید: 104,431
چکاپ های پزشکی خانواده
انجمن: تبادل نظر درباره ی پزشکان مختلف
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۰:۴۹ صبح
» پاسخ: 44
» بازدید: 24,028
خريد خانه
انجمن: کارهای مرتبط با مدیریت منزل
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۰:۳۴ صبح
» پاسخ: 587
» بازدید: 254,569
کاش قبل از مادر شدن می دا...
انجمن: والدگری
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۲:۴۴ صبح
» پاسخ: 147
» بازدید: 101,877
مدیریت هزینه ها
انجمن: کارهای مرتبط با مدیریت منزل
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۴۶ صبح
» پاسخ: 195
» بازدید: 105,022
غذای کودک
انجمن: والدگری
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۲۶ صبح
» پاسخ: 2,063
» بازدید: 925,640
ایده های پذیرایی
انجمن: مهمان نوازی من
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۳۳ عصر
» پاسخ: 26
» بازدید: 8,332
عکس کیک و شیرینی هایی که ...
انجمن: کیک
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۳۲ عصر
» پاسخ: 137
» بازدید: 104,788
عکس و قیمت و محل جدیدترین...
انجمن: الان چی ترنده؟
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۲۷ عصر
» پاسخ: 70
» بازدید: 50,905
امروز غذا چی داری؟ (با عک...
انجمن: امروز غذا چی دارم
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۲۲ عصر
» پاسخ: 288
» بازدید: 243,240
انواع مزه دار کردن گوشت م...
انجمن: تهیه و نگهداری مواد اولیه
آخرین ارسال توسط: Rose
۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۲:۴۵ عصر
» پاسخ: 45
» بازدید: 20,777
پرسش و پاسخ آشپزی
انجمن: پخت و پزهای من
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۳:۳۸ صبح
» پاسخ: 1,241
» بازدید: 615,719

 
  پرسش و پاسخ مراکز ماساژ
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۲۰، ۰۱:۲۷ عصر - انجمن: تبادل نظر درباره ی پزشکان مختلف - پاسخ (7)

سلام بچه ها
برای گرفتن خدمات ماساژ چه مواردی باید مدنظرمون باشه؟ 
باید چیا با خودمون ببریم؟
آقایون باید شیو کنن؟ 
جایی رو می شناسید کارش معتبر و قیمتش مناسب باشه؟

من فقط نیلوفر آبی رو می شناسم که خب گرونه و تا حالا هم نرفتم... اصلا نمی دونم اینهمه هزینه میارزه واقعا؟ یا فقط لوکس بازیه...
میخوام برای همسرم کادو بگیرم... یکم خستگی در کنه...

چاپ این مطلب

  پادکست های خوب
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۱۶، ۰۱:۵۲ عصر - انجمن: اینستاگرام و پادکست - پاسخ (62)

پادکست برای من از تولد پسرم شروع شد...
وقتی که دیدم وقت هیچی رو ندارم... ازش برای ارتقای خودم استفاده کردم... که حداقل اون حس ناکارآمدی، کم بودن، ناتوان بودن، دست و پا بسته بودن (حتی از خوندن یک کتاب ساده) رو کم کنم...

اولین پست این تاپیک رو اختصاص میدم به معرفی جافکری که متاسفانه دیر باهاش آشنا شدم...

اگه سلامتتون براتون مهمه...
اگه 20 سال به بالا هستید...
حتما حتما آب دستتونه بذارید زمین و گوش بدید... از اپیزودهای اولی که سلامتی شروع میشه... سری 7، اپیزود 1، حال خوب بدن من...
Jafekri

چاپ این مطلب

  مراکز تجاری - تفریحی - اقامت و شکم گردی در شیراز
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۱۳، ۱۲:۱۶ عصر - انجمن: مطالب مرتبط با اقامت و غذا - پاسخ (9)

Heart Heart Heart Heart Heart

چاپ این مطلب

  مراکز تجاری - تفریحی - اقامت و شکم گردی در مشهد
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۱۳، ۱۲:۱۶ عصر - انجمن: مطالب مرتبط با اقامت و غذا - پاسخ (43)

Heart Heart Heart Heart Heart

چاپ این مطلب

  تجربیات رانندگی
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۱۱، ۰۳:۲۷ عصر - انجمن: پیشرفت شغلی و درسی بانوان - پاسخ (250)

اینجا از تجربیات مفید و مهم رانندگیمون میگیم و سوالاتمون رو برطرف می کنیم تا رانندگیمون ارتقا پیدا کنه Heart Heart Heart

چاپ این مطلب

  مراکز تجاری - تفریحی - اقامت و شکم گردی در شمال
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۶، ۱۰:۱۷ عصر - انجمن: مطالب مرتبط با اقامت و غذا - پاسخ (40)

شماله و غذاهاش دیگه Heart
لطفا در معرفی ها، اسم رستوران، عکس و اسم غذاها، نشونی و نظرتون درباره ی کیفیت غذا و محیط و در صورت امکان منو رو بنویسید تا پست ها برای همه مفید باشه Smile


یه وعده ی ما همیشه اکبر جوجه اس... از بابلسر یه وعده رو اکبر جوجه گرفتیم که عکس ندارم ولی دوپرس با یکم مخلفات حدودا 170 تومن شد. 

توی یکی از سفرامون به شمال، رستوران شونیشت رو با نظرات کاربرا پیدا کردم...
و فکر کنم جوجه ترش گرفتیم با یه ماست دلال...
متاسفانه عکس منویی که دارم هم ناقصه و هم قیمتاش درست نیست...
اصلا لوکس نیست ولی خب خوشمزه اس منم برام محلی بودن خیلی مهمه... وگرنه که آدم بخواد شمال هم پیتزا بخوره که چرا اینهمه راه میریم برای مسافرت Big Grin
البته الان دیگه کسی توی رستوران هم نمیشینه... ما هم آوردیم خونه خوردیم...

نشونی: محمودآباد، بیشه کلا، جنب بستنی اسکیمو (با اسم رستوران حق پناه هم بود فکر می کنم)

[تصویر:  photo_2021-11-27_20-14-32_g84v.jpg]

[تصویر:  photo_2021-11-27_20-14-20_x75w.jpg]

چاپ این مطلب

  کیک موز، نان موز Banana bread/ Banana cake
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۵، ۱۱:۱۵ عصر - انجمن: کیک - پاسخ (4)

این دستوریه که من کیک موز درست می کنم... دستور رو من برای خودم ساده و سالم کردم...
من به جای روغن از خود موز استفاده می کنم
شکر هم خیلی کم میزنم چون واقعا موز خودش شیرینه و نیازی نیست خییییلیییی شیرینش کنیم Heart

[تصویر:  banana-cake-featured_x8uk.jpg]

تخم مرغ: 2 عدد
موز پوره شده: 2 عدد بزرگ + 1 دونه برای روی کیک
کره آب شده: 100 گرم (من به جاش یه موز می زنم)
شیر یا ماست: 1/4 پیمانه
وانیل: نصف ق چ
آرد: 1 و نیم پیمانه
شکر: 3/4 پیمانه (من نصف پیمانه می ریزم)
بیکینگ پودر: 2 ق چ
نمک: 1/2 ق چ
پودر دارچین: 1/2 ق چ (اگه دوست دارید بیشتر هم میشه ریخت)

اول از همه فر رو روشن می کنیم و میذاریم گرم شه
آرد رو 3 بار الک کرده و کل مواد خشک رو باهم مخلوط می کنیم
تخم مرغ ها رو با شکر و وانیل با همزن (در حد همزن دستی) میزنیم تا باز شه
پوره ی موز + ماست یا شیر + کره (که من یه پوره ی یه دونه موز بیشتر میزنم و کره رو حذف می کنم... موز، کدوحلوایی، سس سیب و خیلی مواد دیگه می تونن جایگزین روغن بشن که بخصوص توی دستورایی که برای بچه ها درست می کنیم خیلی عالی میشه ازشون به جای روغن استفاده کنیم) بازم هم میزنیم تا پوره کاملا باز شه
مواد خشک رو در دو پارت اضافه کرده و آروم کاملا مخلوط می کنیم و نهایتا توی قالب از قبل چرب شده میذاریم و روش موز از طول نصف شده میذاریم (که خیلی خوشگل و خوشمزه میشه) و توی فر میذاریم تا وقتی خلال دندون تمیز دربیاد

* حداقل 20 دقیقه ی اول اصلا در فر رو در هیچ کیکی نباید باز کنیم

نوش جان
اینم کار امروز داغ داغ Heart

[تصویر:  photo_2021-11-26_20-54-38_iaux.jpg]

[تصویر:  photo_2021-11-26_20-54-52_70gw.jpg]

برش خورده اش (داغ) برای برش بهتر، بذارید کیک کامل خنک شه:
[تصویر:  photo_2021-11-26_20-51-58_gsbk.jpg]

در نهایت یه مزه ی فوق العاده قوی موز داره...
چون روغن نداره و شکرش کمه، فوق العاده مفیده بعنوان صبحانه یا میانوعده یا برای بچه ها بخصوص
چون روغن نداره، یکم بافتش خشکتر میشه بهرحال... ولی اگه مشکلی با روغن ندارید میتونید استفاده کنید واقعا مشکلی پیش نمیاد...

چاپ این مطلب

  نکات خرید سرخ کن بدون روغن
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۳، ۰۲:۳۲ عصر - انجمن: لوازم و دکوراسیون منزل - پاسخ (65)

محلی برای تبادل نظر درباره ی انواع سرخ کن بدون روغن برای یک زندگی نسبتا سالم تر
Heart Heart Heart Heart Heart

چاپ این مطلب

  نارضایتی از پزشکان براساس تجربیات شخصی
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۳، ۰۱:۱۳ صبح - انجمن: تبادل نظر درباره ی پزشکان مختلف - پاسخ (10)

اینجا می تونید نارضایتی از پزشکانتون رو با دلیل بیان کنید Heart

چاپ این مطلب

  با این علائم به چه تخصصی مراجعه کنم؟
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۰/۹/۳، ۰۱:۰۹ صبح - انجمن: تبادل نظر درباره ی پزشکان مختلف - پاسخ (450)

سلام دوستان
همسرم دستش درد می کنه... بخصوص قسمت داخلی آرنجش (یکم متمایل به بالا)...
الان باید به چه متخصصی مراجعه کنیم؟

چاپ این مطلب